Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

2 uker gammel baby med i bowlighallen ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Støtter den. En to uker gammel baby skal stort sett spise, sove og trenge ny bleie.. Den trenger ikke å bli skremt og usikker pga. de brå lydene. Jeg sier ikke at babyen kommer til å bli skremt, men det kan absolutt skje..

Så etter min mening bør du vente noen måneder før du tar med poden ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Herregud, barn er alt for overbeskyttet idag. Eneste grunn som burde ha vært aktuell her, er at babyen ikke kunne ha vært der er for eksempel pga hyling og skriking.

Lenke til kommentar

Når ungen er litt eldre er jeg helt enig med deg, men 2 uker synes jeg er i minste laget. En to uker gammel baby trenger kos, nærhet og søvn og ikke bowlingbråk. Men kun pga. brå lyder, ikke noe annet. Jeg ville heller ikke tatt med en to uker gammel baby på en skytebane eller gocartbane, men hadde gjerne tatt den med på (baby)kino og fotballkamp.

Lenke til kommentar

Jeg ville ikke gjort det, av flere grunner. Så små unger trenger nærhet, trygghet ol. De første ukene skal så godt det la seg gjøres tilbringes i nærheten, helst inntil minst en av foreldrene. Men utenom det så ser jeg ingen grunn til å ikke ta med ungen i bowlinghall. Er det noe spesielt så er så små unger kjempepraktisk, de kan tas med overalt, det er ingenting som heter hyling og skriking (de høres mer ut som knirkete dører når de er så små), og de kan sove seg gjennom så og si hva som helst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...