Chillin123 Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Hei. Jeg har fått sinnsykt vondt i halsen og opp i høyere øre etter jeg har hvert forkjølet i 7-10 dager.. I går hadde jeg nesten 39 i feber, vondt i hode, vondt i kroppen, slimete i halsen og litt kvalm. Burde jeg dra til legen i morgen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Ja. Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 1. september 2011 Forfatter Del Skrevet 1. september 2011 Noen som vet om det kan være halsbetennelse?? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Er nok greit å ta seg en tur til lege da, ikke noe vits å gå å sjangle i flere dager når du ikke behøver.... Å få vondt i øret i sammenheng med forkjølelse kan indikere problemer med bihuler. Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 1. september 2011 Forfatter Del Skrevet 1. september 2011 AAaah shit, fikk akkurat en sinnsyk pipe lyd i det øret jeg har vondt i, noen som vet hva dette kan komme av? Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Ørebetennelse. Been there done that. Se om du får antibiotika hos legen. 1 Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 1. september 2011 Forfatter Del Skrevet 1. september 2011 Ørebetennelse. Been there done that. Se om du får antibiotika hos legen. Høres fint ut, samtidig som jeg er ganske sikker på at jeg har halsbetennelse.. Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 1. september 2011 Forfatter Del Skrevet 1. september 2011 Mulig å få det bare på et øre? Lenke til kommentar
SaJo Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Mulig å få det bare på et øre? Ja, det er mulig å få halsbetennelse på bare ett øre Men ja, det går fint an å få ørebetennelse på bare ett øre. Vil nesten si det er like vanlig som å få på begge. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 1. Gå til legekontoret 2. Si symptomene og spør om de har en ledig 10-20 minutte for å sjekke 3. Få utskrevet medisiner Godt mulig det ikke er mulig på ditt lokale legekontor, men tror dette ville vært det smarteste å prøvd. Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 1. september 2011 Forfatter Del Skrevet 1. september 2011 1. Gå til legekontoret 2. Si symptomene og spør om de har en ledig 10-20 minutte for å sjekke 3. Få utskrevet medisiner Godt mulig det ikke er mulig på ditt lokale legekontor, men tror dette ville vært det smarteste å prøvd. Skal til legen i morra. Etter som jeg har gått med vondt i halsen og hatt feber i nesten 3 dager nå. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Mulig å få det bare på et øre? Jeg har hatt det 4-5 ganger, men aldri på begge samtidig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå