Howard Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 TEST: MSI KT6 Delta-FIS2R KT600 MSI er en av de mest markante produsentene på markedet og tilhører den eksklusive "first-tier"-gruppen. MSI har ikke vært overrepresentert i tester på HW.no i den senere tid, men dette håper vi nå å gjøre noe med. Vi begynner med deres KT600-baserte hovedkort. Les saken her. Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Synd at de ikke hadde fått på plass Agp/pci lås. Hadde håpt på at den skulle være der nå. Samt mulighet til å justere multiplikator. Blir nok Nforce2 dersom jeg skal bytte hovedkort ja. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Synd at de ikke hadde fått på plass Agp/pci lås. Hadde håpt på at den skulle være der nå. hvorfor skulle det vert der, synes det er mer en minus enn pluss jeg da, har hatt nok av problemer med de j#vla låsene der, derfor har jeg nesten alltid hatt agp-pro på mine HK Lenke til kommentar
Danny Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 ser ut som nforce2 nok en gang blir bedre kort og billigere. Også er jeg temmelig sikker på at de ikke kommer flere socket a kort. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Via sliter litt de nå, verken Amd eller intel chipsettene dems er noe særlig og satse på... Men kt600 var ganske billig da, asus kt600 koster jo ca 800kr. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Problemet er at ingen vil betale ekstra for å få et KT600 kort fremfor et nForce2... Lenke til kommentar
kalak Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Har kjøpt kortet og er meget fornøyd så langt, særlig med alle IDE portene og de 4 S-ATA portene. En ting manglet i esken da og det ble jeg litt sur for; strømledning til S-ATA diskene. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Når vi snakker om AGP og PCI lås så er jo dette positivt. Liker funksjonen at du kan stille AGP selv siden det ofte gir en fin økning når du er på jakt etter de siste prosentene. AGP på 80mhz er jo en fin økning ifra 66 og gir jo skjermkortet masse ekstra båndbredde. En 400mhz FSB CPU ville jo vært og foretrekke. Ville jo ikke vært så vanskelig og lagt noen pinner nede i socket for og satt multiplier ned. Dette er gjort på 10min og da kan man velge multiplier. Hvorfor ble ikke dette gjort? Lenke til kommentar
deleder Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Noen som har tester OC med dette kortet, med en Barton? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå