Merk. Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Hei. Jeg har lyst til å koble hodetelefonene mine til div. konsoller, og leter nå etter kabler som muliggjør dette. Tenkte først og fremst på en RCA til Minijack F/F, men det fungerer jo med en RCA til Minijack F/M og en Minijack til Minijack F/F dersom det er mer tilgjengelig. Det jeg lurer på er hvor jeg kan få kjøpt dette, eller om det finnes noen bedre alternativer til dette oppsettet. Google var lite til hjelp. Takk for svar. Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Hvordan plugg har du på hodesettet ditt? Om det er en minijack så funker jo minijack(F)/RCA(M) i de fleste tilfeller. http://www.netshop.no/Avdelinger/Datautstyr/Kabler/HDMI/Signalkabler/OEM/Audio-adapter-kabel-minijack-til-phono-3,5mm-hun-----2-x-phono-han,-0,2m-13098.aspx Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 1. september 2011 Forfatter Del Skrevet 1. september 2011 Det er en minijack ja. Hvor hadde du tenkt at RCA-kablene skal tilkobles? Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Tja, si det du. Det kommer jo litt an på hvilke utganger du har. RCA-F er det kanskje ikke flust av akkurat der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå