Mysterio19 Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Hei, forstår jeg det riktig at jeg kan slutte i RLE-klassen, melde meg opp til privatisteksamen til nov/des, få karakteren jeg får på eksamen på vitnemålet og havne i førstegangsvitnemål-kvota? Går VG3. Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Jupp. Gjør det samme med samfunnsfaglig engelsk, greit med et par timer færre i uken. Lenke til kommentar
Mysterio19 Skrevet 3. september 2011 Forfatter Del Skrevet 3. september 2011 Strålende. Takker for svar, så får du ha lykke til med eksamen du også! Lenke til kommentar
Bedhead Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Jeg har fått beskjed om nye regler ang. dette som gjelder fra dette skoleåret. Disse regelene sier visst at hvis du vil ta et avgangsfag som privatist (altså, et fag som skolen din tilbyr og som er avsluttende for deg i år), har udir vedtatt at du kommer i ordinær kvote fordi det ble for mange privatister eller noe.. Det sa i hvert fall rådgiveren på min skole til meg.. Lenke til kommentar
Mysterio19 Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2011 Da har jeg i såfall driti på draget, men fikk ikke noe beskjed av rådgiver på min skole... Faen om det stemmer. Lenke til kommentar
Gjest medlem-207017 Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Jeg har fått beskjed om nye regler ang. dette som gjelder fra dette skoleåret. Disse regelene sier visst at hvis du vil ta et avgangsfag som privatist (altså, et fag som skolen din tilbyr og som er avsluttende for deg i år), har udir vedtatt at du kommer i ordinær kvote fordi det ble for mange privatister eller noe.. Det sa i hvert fall rådgiveren på min skole til meg.. Stemmer dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå