Majjan Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 (endret) Er storslåtte kamper og nye egenskaper nok til å returnere til New York? Les hele saken Endret 1. september 2011 av TST Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Hvordan så spillmotoren ut til å ha forandret seg? Er animasjonene bedre enn sist? Lenke til kommentar
AsVe Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Dette ser eg fram til. Det er bra dei bygger vidare på det som gjorde 1aren bra. Eg likar også at dei gir oss meir friheit og valgmuligheitar, og at dei forbedrar snikesystemet. Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Merkelig ingress... Siden jeg er språkpedant, må jeg bare påpeke at det bør hete noe slikt som "er storslåtte kamper og nye våpen grunn god nok til å returnere til NY...." Lenke til kommentar
tommacool Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Ble svimmel, kvalm og begynte å kald-svette av det første. Utrolig synd for jeg syns det var kult. var ett eller annet med grafikk-motoren /hz'en som gjorde dette tror jeg Samme skjedde med half-life 2, men bare etter 2 timers spilling. Kanskje kombinasjon med min benQ 24 " skjerm? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå