§enc3r Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Har tenkt meg nytt hk til p4. Hvilket hk burde jeg velge? Hva slags erfaring har folk med de forskjellige hovedkortene? Har hørt at abit skal komme med noe hetfige saker snart. max 3 ett eller annet. Burde jeg vente, å kjøpe det? Takker for svar Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 tror du bør vente på det ja. har hørt det skulle være en skikkelig god sak! men abit IS7-G er også et bra kort! men vent på IC7-G Max III du da blir du nok veldig fornøyd Lenke til kommentar
John P. Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Du burde vente i ti år, for da kommer det noe heeeeelt rått! He he - men seriøst, så er det litt vanskelig å sitte på gjerdet å vente på det neste store, for det vil alltid komme noe som er bedre "rett rundt hjørnet". De kortene som ser ut til å være i vinden akkurat nå, er Abit, Asus og MSI's 865P og 875P kort. Litt avhengig av budsjett. Har selv nettopp kjøpt og kjører MSI 875P NEO-FIS2R og er kjempefornøyd, men dette kortet har også fått mye "juling" på forumet før, så jeg vet ikke helt. Kanskje noen av problemene sitter mellom stolen og keyboardet? Men også p.g.a. den gamle BIOSen. Abit IC7-G, Asus P4C800-E Deluxe, og ovennevnte MSI kort tror jeg er ganske sikre valg akkurat nå. Asus kortet er det nyeste av dem. Lenke til kommentar
Kimber Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Anbefaler sterkt abit IS7 eller Asus P4P800. Disse oppnår like høy ytelse som i875P hk ved å legge inn nyeste bios. Sparer endel penger på dette. Lenke til kommentar
§enc3r Skrevet 6. august 2003 Forfatter Del Skrevet 6. august 2003 men når kommer den max 3 saken da? gidder ikke å vente så alt for lenge. hvis det er lenge til kjøper jeg heller noe av det andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå