Geir Kristiansen Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Natt Bildet er fjernet. Beskrivelse: Har desverre "tukla" litt med naturen og justert litt på kontrasten men ønsker likefullt forslag til forbedring av bildet. Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 nydelig spegling og komp, men jeg synest bildet er litt "soft" trenger vel muligens en liten oppskarping?? Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Flott kveldstemning! Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Jeg liker farger, lys og komp her - flott stemning i bildet! Det som trekker litt ned i mine øyne er noe fargestøy som virker litt forstyrrende. Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Nydelig lys og farger herlig stemning liker komp og flott dybde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg