Krillekongen Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Hei! Jeg trenger hjelp til valg av en ny strømforsyning, da min nåværende har tatt kvelden. Det jeg er ute etter er en som da selvsagt fungerer bra nå, men som også kan brukes etter en eventuell oppgradering av maskinvare om ikke så alt for lenge. Om den er modulær er helt ok, så lenge det ikke utgjør noen enorm prisendring i retning dyrere. Budsjettet er ikke på allverden, men uten å vite hvilke prisnivåer det er rimelig å håpe på sier jeg helst under tusenlappen. Nåværende specs: EVGA GeForce 8800 GT Gigabyte GA-EP35-DS3 Intel Core 2 Duo E8400 Kingston HyperX DDR2-800 2GB Lemme have it! Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Corsair TX650W v2 burde kunne funke bra. ca 600-700kr mener jeg Eller så har man Corsair HX750W (modulær og noe overkill) til gode 999kr på dustin home Lenke til kommentar
eXa Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Til 1000kr ville jeg heller valgt seasonic X-560. 1 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Du vil nok klare deg glatt på en CX 500W om du ønsker å spare penger En Seasonic X-560 er absolutt et bra valg da Lenke til kommentar
eXa Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 CX500 er absolutt mye for pengene. god kvalitet til den prisen. Bare pass på at du kjøper V2 om du skal ha den (V1 hadde litt problemer med coil whine o.l.) Corsair TX550M eller Seasonic M12-II er gode i "mellomklassen" men jeg syns prisen er litt nærme Seasonic X-560 så jeg ville likegreit gått for den istede. (at dem ikke er inne på lager er jo og en grunn til å velge X-560 ) 1 Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Takk for svar Med CX500, da er det ikke noe stress mtp oppgraderinger? Regner med det blir den jeg går for, med tanke på at budsjettet viste seg å være en smule strammere enn tidligere antatt. Endret 6. september 2011 av Keith White Lenke til kommentar
eXa Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Holder fint til oppgraderinger så lenge du ikke planlegger SLI/CF med toppkort. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 Flotters! Hjertelig takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå