Cuneax Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 Finn veien gjennom NTNUs korridorer. Norsk universitet er først i verden med innendørsnavigering Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 Genialt! Lenke til kommentar
ryback Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 Så det er derfor de har satt opp så mange APer i det siste. Jeg tror forresten ikke NTNU har 1800 trådløse routere i nettet sitt. Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 Appen til android er i det minste smertefult treg. Dessuten litt lite intuitiv. Gitt, foreløpig er det kun i beta, og hvis utvikler fortsetter, kan det bli bra. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 I første klasse skulle jeg gjerne hatt en slik, i hvert fall! Nå er jeg mest på de samme 10-15 rommene, og godt nok kjent til at jeg finner det meste. Annet enn obskure grupperom og kontorer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg