knatten Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 hardware.no test av forumbot Les artikkelen her Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Denne artikkelen er ikke publisert enda <-- fikk denne meldingen når jeg skulle lese artikkelen.. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Denne artikkelen er ikke publisert enda Unnskyld at jeg spør men hvor har du fått denne artikkelen fra? Eller linken sådan? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Jeg trodde det bare var moderatorer som kunne opprette tråder her, jeg... Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Jeg trodde det bare var moderatorer som kunne opprette tråder her, jeg... Er vel egentlig slik ja. Og trykker man på en link her i forumet åpnes den i nytt vindu, noe som ikke ble gjort nå. Har forum-boten problemer? Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Jeg trodde det bare var moderatorer som kunne opprette tråder her, jeg... Er vel egentlig slik ja. Og trykker man på en link her i forumet åpnes den i nytt vindu, noe som ikke ble gjort nå. Har forum-boten problemer? Knatten har nok full mod-status... Vil tro at dette er en tråd som ble opprettet ved en liten feil sammen med utprøving av pub.sys Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg