V. Haugen Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Mobil-hybriden Galaxy Note er et av høydepunktene fra IFA-messen. Samsung slipper 5,3-tommers beist Lenke til kommentar
neppestad Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 begynner å bli trangt i bukselommene når du skal opp i slike størrelser Lenke til kommentar
weebl Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 galaxy tablet er for liten som tablet, for stor som telefon.galaxy s2 er nesten litt for stor som mobil.hva gjør samsung da? Jo de lager en alt for liten tablet og en alt for stor telefon i ett, genialt! Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Nice! Endelig en "oppfølger" til Dell Streak. Weebl, er det ikke flott å ha mye å velge imellom? Nå kan du velge i "tablets" mellom 5 og 10 tommer. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 1.4GHz dual core, 1GB RAM, ja takk. Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 (endret) hmmm. bare den får høy nok oppløsning på skjermen så kan denne bli min neste mobil, men må få holde den før et evt. kjøp! EDIT:.. helt til jeg leste prisen en gang til. den koster jo mer enn transformeren min! Endret 1. september 2011 av Stagga89 Lenke til kommentar
kjashd Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 oooh, perfekt størrelse, må bare vente 3 år til min galaxy s bli gammel Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Vegard, du kan nevnte at denne har 720p skjermoppløsning også. Den første 720p skjermen som er utstyrt med super amoled. For min smak er denne litt for stor, men gi meg 720p SAMOLED+ på en 4,5"! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 hmmm. bare den får høy nok oppløsning på skjermen så kan denne bli min neste mobil, men må få holde den før et evt. kjøp! EDIT:.. helt til jeg leste prisen en gang til. den koster jo mer enn transformeren min! 1280x800 iflg Gsmarena.. Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 hmmm. bare den får høy nok oppløsning på skjermen så kan denne bli min neste mobil, men må få holde den før et evt. kjøp! EDIT:.. helt til jeg leste prisen en gang til. den koster jo mer enn transformeren min! 1280x800 iflg Gsmarena.. nice. ikke helt 720p men fortsatt ganske bra for en 5" Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 hmmm. bare den får høy nok oppløsning på skjermen så kan denne bli min neste mobil, men må få holde den før et evt. kjøp! EDIT:.. helt til jeg leste prisen en gang til. den koster jo mer enn transformeren min! 1280x800 iflg Gsmarena.. nice. ikke helt 720p men fortsatt ganske bra for en 5" Er jo høyere enn "720p" Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 (endret) Noen som har et bilde av stylus'en? Av en eller annen grunn gjør notatblokk-funksjonaliteten størrelsen mer spiselig for meg. Men bare dersom det er en stylus med spiss - i motsetning til de teite capasitive-stylusene jeg har sett/kjøpt så langt. Endret 1. september 2011 av tommyb Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 hmmm. bare den får høy nok oppløsning på skjermen så kan denne bli min neste mobil, men må få holde den før et evt. kjøp! EDIT:.. helt til jeg leste prisen en gang til. den koster jo mer enn transformeren min! 1280x800 iflg Gsmarena.. nice. ikke helt 720p men fortsatt ganske bra for en 5" Er jo høyere enn "720p" leste feil, my bad Lenke til kommentar
ironman666 Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Noen som har et bilde av stylus'en? Av en eller annen grunn gjør notatblokk-funksjonaliteten størrelsen mer spiselig for meg. Men bare dersom det er en stylus med spiss - i motsetning til de teite capasitive-stylusene jeg har sett/kjøpt så langt. http://www.youtube.com/watch?v=bfMmMrUwRnI spol til 32sek for å se stylusen Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Jeg har allerede en Galaxy S II, så jeg får vel vente til denne kommer i fire-kjerne-versjon, for det er vel omtrent da jeg kommer til å bytte mobil Hvis den kommer om et år, ville det vært nærmest perfekt Da får jeg den jo til tysk pris også Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 En annen sak å tenke på er at Samsung har tatt stylus-støtta helt ut. En kan tegne mms-meldinger osv, tastaturet er utvidet med håndskriftgjenkjenning og hele grensesnittet kan styres med stylusen. Sistnevnte burde være perfekt for kalde vinterhender Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Håper lilac1 får med seg dette Jeg spådde i fjor at vi i løpet av 2011 ville få minst en mobil med HD-skjerm og han prøvde å latterliggjøre kommentaren min. Da fikk vi ihvertfall bevist at han har null peiling på mobilmarkedet 2 Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Det kommer flere mobiler med HD Super Amoled skjermer dette året! Regner ikke med at du får noe svar av Lilac1 hehe. 1 Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 5.3 blir for svært :/ Etter min mening er 4.3 på grensen. Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Da jeg kjøpte min Galaxy S II, var jeg i utgangspunktet ute etter noe i 5"-størrelsen, men alternativet der var kun Streak, som da var for gammel og utdatert. Dessuten ville jeg i utgangspunktet også ha Android :-) 5,3" er etter min mening den perfekte størrelse. Det er ikke noe problem å ta den med seg hvorsomhelst, passer i lommene, og den er stor og fin å se på :-) Med en god oppløsning slik denne tilsynelatende har, så er det helt topp :-) Men min neste mobil, som jeg antar vil ha quad-core, vil kanskje også ha enda litt høyere oppløsning, men jeg kan ikke se for meg at de passerer native 1080p på så små skjermer? Eller blir det som Lilac, kanskje? ;-) Hehe :-) Dette er den utviklingen jeg har snakket om i lang, lang tid allerede ^^ Noen som vet noe om mobiler med prosjektor? Det begynner å bli en stund siden de snakket om dette, men er de enda for tykke, kanskje? Det må jo komme et par generasjoner for det også blir nogenlunde akseptabel kvalitet på, antar jeg :-) Det er flere situasjoner hvor jeg har tenkt at det hadde vært praktisk å ha! :-) Edit: Men det med at stylusen er ordentlig integrert er i hvert fall en positiv nyhet! :-) Håper det funker like bra som det har potensialet til! Eller i hvert fall til neste generasjon ;-) Hehe :-) Endret 2. september 2011 av Leifen18 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg