Morten Ellingsen Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Tett på Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 flott flueportrett med så god detaljgrad at man lett kan se fasettene i øynene.. bra jobbet. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Dette må du vel være fornøyd med !! Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 1. september 2011 Forfatter Del Skrevet 1. september 2011 Dette må du vel være fornøyd med !! Den gangen jeg blir skikkelig fornøyd skal jeg kaste kamera... Takk for kommentaren. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Kjempefin makro. Utrolig skarp.....til og med mulig å telle skjeggstubbene Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Virkelig flott å se i stort format, har du croppet mye her? Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Denne var helt rå Morten. Kona ble også imponert og det skal litt til. (Når du skal kaste kameraet kan du jo vurdere å selge det til meg istedet) ) Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Ja, det er tett på og hodet er så skarpt at delv de minste detaljer kan studeres. Veldig bra, selv har jeg til gode å ta et fluebilde hvor fasettene er tydelige. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 1. september 2011 Forfatter Del Skrevet 1. september 2011 Virkelig flott å se i stort format, har du croppet mye her? Bilde er croppet ca 50%. Takk for kommentaren. Denne var helt rå Morten. Kona ble også imponert og det skal litt til. (Når du skal kaste kameraet kan du jo vurdere å selge det til meg istedet) ) Skal si fra Harald, men jeg tror det blir lenge til. Hils kona og takk for kommentaren. Lenke til kommentar
trondwestby Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Herlig fokus/skarphet på øynene. Flott portrett. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Utrolig bra detaljer på øyne her.Veldig bra;) Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Tøfft! Så tett på og så skarpt at man kan se tårer i flueøynene - utrolig! Liker også farger lys og komp - helt topp! Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Dette er knallbra og synes alt stemmer !!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg