Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Glatt og sleip treplatt på veranda

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har en veranda i andre etasje, med treplatt som ble lagt for mange år siden. Treplatten, som er laget av impregnert mateeriale, er sleip og glatt så man lett kan falle. Jeg har vasket og skrubbet treplatten, men det virker som det er noe grønske eller alger som vokser på den, så glattheten kommer igjen.

Noen som har et råd?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Jeg har en veranda i andre etasje, med treplatt som ble lagt for mange år siden. Treplatten, som er laget av impregnert mateeriale, er sleip og glatt så man lett kan falle. Jeg har vasket og skrubbet treplatten, men det virker som det er noe grønske eller alger som vokser på den, så glattheten kommer igjen.

Noen som har et råd?

Dette er faktisk eit lett problem å løysa - når du berre veit koss. Det krev likevel ein del arbeid fyrste gongen, og ein godversperiode og. Oppskrifa er slik:

a) Vask godt med reint vatn (for å fjerna overflateskitt og "laus grønske" , og la tørka 2-3 dagar.

b) Vask med Owatrol Nettrol -grundig. Fram med skurebørsten, og SKUR skikkeleg.

c) Lat tørka ei vekes tid - gjerne litt meir om mogeleg.

d) Fram med Owatrol D1, som du bør ha i store mengder (du kan rekna kring 1 l pr kvm). Eit tynt strok kvar 15-20 min heilt til treverket er HEILT metta (rekna med både 10 og 15 strok!) Tørk bort overflødig.

e) Lat vera å nytta terrassen fem-seks dagar - helst bør dette vera dagar utan regn, og dei to fyrste er mest kritiske her.

Denne jobben er eingongsjobb. Seinare er det snakk om å reinsa litt + ha på 3-4 strok kvart år - kvart halvår om du bur veldig verutsett til (om du må ha på meir enn fire strok etter eit år for å vera absolutt 100 % nøgd bør du nok ha på kvart halvår).

Alle GODE fargehandlarar kan skaffa deg både Nettrol og D1, men siste er ofte litt rimelegare på litt større båtmarinaer og hjå skipshandlarar, sidan dei sel meir av stoffet enn ein vanleg fargehandlar. Fyrste er i boksar på 2,5 liter, noko som held til kring 12 kvm. Siste er i boksar på 2,5 liter og spann på 20 liter, og her treng du altså kring ein liter pr kvm i starten (noko mindre om treverket er høvla og glatt), seinare rekk ein liter til 6-8 kvm kvart år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...