EirikFoto Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Mørket langs gjerde Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Her har du et bilde man kan kikke litt på. Valg av plasseringer av de beholdte fargene sammen med gjerdets tydelige retning synes jeg gir en fin komposisjon som er ledende, men likevel ikke tvingende da det er mye å kikke på her før man får med seg alt. Kontrasten mellom det "triste" og det fargerike er også med på å skape en viss dyneamikk her. Jeg synes du har truffet bra og har ingen spesielle forslag til forbedringer selv om jeg neppe ville plukket frem den aller øverste karakteren. ;-) Lenke til kommentar
EirikFoto Skrevet 2. september 2011 Forfatter Del Skrevet 2. september 2011 Her har du et bilde man kan kikke litt på. Valg av plasseringer av de beholdte fargene sammen med gjerdets tydelige retning synes jeg gir en fin komposisjon som er ledende, men likevel ikke tvingende da det er mye å kikke på her før man får med seg alt. Kontrasten mellom det "triste" og det fargerike er også med på å skape en viss dyneamikk her. Jeg synes du har truffet bra og har ingen spesielle forslag til forbedringer selv om jeg neppe ville plukket frem den aller øverste karakteren. ;-) Okei takk Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Synes du har skapt et interessant bilde ut av så si ingenting med fin bruk av perspektiv - samt etterbehandling som kler motivet. Får litt sånn "våkne opp etter grøftefyll følelse" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg