Tommelom Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Denne pc'n er midt i blinken for meg. Passe liten og lett, med bra batterikapasitet. Leste en del tester og ikke noe der avskrekket meg. Forskrekket ble jeg derimot når jeg skrudde på maskinen i dag etter å ha hentet den på posten. Ved helt svart skjerm så er det kun en liten stripe midt på skjermen som er sort. Resten fader ut i lyst, lyst grått. Er altså umulig å finne en god innsynsvinkel. Det blir derfor umulig å se film på den, spesielt i mørke partier. Spill vil vel bli like håpløst pga nevnte årsak. Det er helt utrolig at dette ikke er trukket fram in noen av testene jeg har lest, så jeg lurer på om jeg har fått en mer eller mindre defekt skjerm. Noen der ute med samme maskin som kan dele sin erfaring? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 høres ut som du har fått et mandagsprodukt. har selv brukt denne pcen (bare i noen minutter men) og dette var ikke slik jeg opplevde den. Lenke til kommentar
Tommelom Skrevet 1. september 2011 Forfatter Del Skrevet 1. september 2011 Har fått fiklet litt mer med den nå og fått det noe bedre, men langt i fra tilfredsstillende. Når vinkelen på skjermen er slik at innsynsvinkelen på toppen av skjermen er riktig og jeg ser hva som skal være der, fader skjermen ut i grått ned mot bunnen. Hele skjermen er faktisk alt for grå og lys i denne vinkelen. Dette er ikke så veldig problemeatisk når man suller rundt i windows, men fryktelig irriterende ved film og spill. Skal se om noen butikker her i nærheten har fått inn denne maskinen eller lignede så jeg får sammenlignet. Lenke til kommentar
Tommelom Skrevet 3. september 2011 Forfatter Del Skrevet 3. september 2011 Da har jeg vært rundt og fått sett på en U36 og en U33. Begge hadde vesentlig bedre innsynsvinkel vertikalt. Leser også nå en del komentarer om at den vertikale innsynsvinkelen på U31 er temmelig smal. Jeg må i tillegg fått et ekstra ille eksemplar. Så dette er en advarsel til alle som spekulerer på en Asus U31SD. Lenke til kommentar
Tommelom Skrevet 9. september 2011 Forfatter Del Skrevet 9. september 2011 Om noen har denne maskina kan dere prøve følgende: Når jeg bruker det innebygde webcam'et og det faktisk fanger inn hele hodet midt, blir omtrent hele skjermen grå i den vinkelen. Dette vises ekstremt godt med svart bakgrunn på desktop. Noen som kan bekrefte? Skal ringe Asus support som en siste sjekk før retur. Da hadde det vært greit å hatt noen andre U31SD å refere til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå