Beeblebrox Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 (endret) Trenger tilbakemelding på ett nytt design jeg har laget. Er klar over at designet ikke akkurat er så veldig nyskapende. :-? Banneret skal skiftes ut etterhvert, og siden dette bare er en test av designet så virker ikke linkene. Hvis noen her bruker Opera så vil jeg gjerne få vite om siden er kompatibel med Opera. Endret 13. mai 2007 av Beeblebrox Lenke til kommentar
Diablo86 Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Det var ikke det beste jeg har sett men ikke det verst heller. Jeg syntest ikke at fargen passet sammmen. men det er nå bare min mening. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Synes blåfargen var litt for mørk og at den lilla bakgrunnen ikke passet så bra. Logoen er ikke så mye å skryte av heller, og det utropstegnet tror ingen vil savne. Ellers helt greit. Ikke det beste, men det duger. Det testing-bildet ditt er forresten over 300kb.. Lenke til kommentar
Beeblebrox Skrevet 6. august 2003 Forfatter Del Skrevet 6. august 2003 Synes blåfargen var litt for mørk og at den lilla bakgrunnen ikke passet så bra. Logoen er ikke så mye å skryte av heller, og det utropstegnet tror ingen vil savne. Ellers helt greit. Ikke det beste, men det duger. Det testing-bildet ditt er forresten over 300kb.. Logoen skal definitivt byttes ut snart, den ble lagd på ca 30sek bare for å se hvordan det ville se ut. Testing-bildet er en thumbnail av ett 1024*768 bilde, men jeg vet ikke hvordan jeg kan få minsket kvaliteten på thumbnailen Lenke til kommentar
Blib Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Tja, to forskjellige farger i firkanten så ikke bra ut. Prøv å få fikset det. Den oransjefargen passet ikke 100% med det mørkeblået designet heller Lenke til kommentar
bragoon Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Testing-bildet er en thumbnail av ett 1024*768 bilde, men jeg vet ikke hvordan jeg kan få minsket kvaliteten på thumbnailen Det er bare å resize i photoshop eller paint eller hva du så bruker, til den størrelsen du vil ha på siden. Bruker Opera 7.0: Ble et grått område neders til venstre under menyen, over bunnlinjen, ellers så alt likt ut som i ie. Ellers ei helt ok side, banneret er det vel mange nok som har kritisert mvh Brage Lenke til kommentar
Beeblebrox Skrevet 8. august 2003 Forfatter Del Skrevet 8. august 2003 Tja, to forskjellige farger i firkanten så ikke bra ut. Prøv å få fikset det. Den oransjefargen passet ikke 100% med det mørkeblået designet heller To forskjellige farger? I hvilken firkant? Det er bare å resize i photoshop eller paint eller hva du så bruker, til den størrelsen du vil ha på siden. Bruker Opera 7.0: Ble et grått område neders til venstre under menyen, over bunnlinjen, ellers så alt likt ut som i ie. Ellers ei helt ok side, banneret er det vel mange nok som har kritisert mvh Brage Takk, da var bildet ordnet, og forhåpentligvis også Opera-kompatibiliteten. Og banneret er blitt fjernet Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Det som slo meg med en gang her var de ufyselige fargene, jeg likte dem ikke i det hele tatt. Jeg tror heller at denne siden hadde kledd gråtoner mye bedre. Ser for meg de orange eh.."greiene" i krommet sølv, med fading fra grått til hvitt, og det som er blått i en lysere grå farge enn bakgrunnen er. Ville også gjort slik at det orange i menyen gikk helt ut til streken, slik at dem dekker hele den kolonnen., Okey, jeg skal ikke endre HELT på siden din, men jeg synes bare ikke de fargene var noe pene Men bortsett fra det er siden kjempefin! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 To forskjellige farger? I hvilken firkant? Tja, det er fikset nå. Før var det liksom to blåfarger på siden din. En der hvor det var tekst og en der hvor det ikke var.. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Ser OK ut. Jeg kommer ikke til å huske designet for å være spesielt dårlig eller fantastisk bra.. Men det funker utmerket i Opera 7.11 for Linux Hmm, var kanskje litt for kritisk, for sia er mye bedre enn maaasse jeg har sett. -> Men er den testet med w3c, bruker du CSS skikkelig? Optimale sider har INGEN formatering/design på selve html fila (XHTML 1.1) og alt designet er i CSS fila. Så kan du lage en egen CSS profil for håndholde apparater, det er tøft Lenke til kommentar
Beeblebrox Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 Det som slo meg med en gang her var de ufyselige fargene, jeg likte dem ikke i det hele tatt. Jeg tror heller at denne siden hadde kledd gråtoner mye bedre. Ser for meg de orange eh.."greiene" i krommet sølv, med fading fra grått til hvitt, og det som er blått i en lysere grå farge enn bakgrunnen er. Ville også gjort slik at det orange i menyen gikk helt ut til streken, slik at dem dekker hele den kolonnen., Okey, jeg skal ikke endre HELT på siden din, men jeg synes bare ikke de fargene var noe pene Men bortsett fra det er siden kjempefin! Hehe, ok siden var kjempefin, bortsett fra det meste :wink: Men fargeoppsettet er noe jeg må prøve meg fram med (irriterende at det skal være så vanskelig å finne en god sammensetning). Ser OK ut. Jeg kommer ikke til å huske designet for å være spesielt dårlig eller fantastisk bra.. Men det funker utmerket i Opera 7.11 for Linux Hmm, var kanskje litt for kritisk, for sia er mye bedre enn maaasse jeg har sett. -> Men er den testet med w3c, bruker du CSS skikkelig? Optimale sider har INGEN formatering/design på selve html fila (XHTML 1.1) og alt designet er i CSS fila. Så kan du lage en egen CSS profil for håndholde apparater, det er tøft :wink: Jeg bruker Xhtml 1.0 og CSS, begge er validert hos w3schools, men hvorvidt jeg bruker CSS skikkelig er noe annet En egen CSS profil for håndholdte apparater blir nok ikke realisert på en god stund :wink: Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Hehe, ok siden var kjempefin, bortsett fra det meste Men fargeoppsettet er noe jeg må prøve meg fram med (irriterende at det skal være så vanskelig å finne en god sammensetning). nei,nei, ikke missforstå. Sorry at jeg kanskje fremstilte meg litt feil her, jeg bare så siden din utifra hvordan JEG ville ha den på en måte, hvordan jeg hadde syntes at den hadde vært kulere. Siden din er kjempe bra laget, og jeg syntes det ikke er noe spesielt annet å klage på enn fargene (utifra sånn jeg liker det). Hvis du er fornøyd med siden din så er jo det det viktigste (selvom man innerst inne ikke blir fornøyd før alle andre er fornøyd med den ) Men, men, jeg er da ingen ekspert heller. Motgang er noe som faller en naturlig, spesielt når man holder på med web-design, jeg husker den gangen jeg hadde strevet med et design, postet den ut her for å høre hva folk mente for så å få et tørt og kjipt svar som: "slett designet, og lag et nytt" BTW, hvis du vil vite hvilken farger som passer til hverandre, kan du jo alltids sjekke ut "fargematcheren", du finner den på siden min som er her: www.chimera.cjb.no. Hvis den bugger kan du gå på www.colormatch.dk Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 BTW, hvis du vil vite hvilken farger som passer til hverandre, kan du jo alltids sjekke ut "fargematcheren", du finner den på siden min som er her: www.chimera.cjb.no. Hvis den bugger kan du gå på www.colormatch.dk Vi har vel ikke vært ute og bøffet script, har vi? :wink: Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 BTW, hvis du vil vite hvilken farger som passer til hverandre, kan du jo alltids sjekke ut "fargematcheren", du finner den på siden min som er her: www.chimera.cjb.no. Hvis den bugger kan du gå på www.colormatch.dk Vi har vel ikke vært ute og bøffet script, har vi? :wink: huh, meg? nesjda! hehe, jo, måtte bare ha en "spacefiller" på sida mi skjønneru, så tenkte jeg at det hadde vært ideèlt med en sånn genial fargematcher, og siden jeg skriver at jeg har hentet scriptet fra colormath.dk så går det sikkert greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå