HelloKjersti Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 L.A. Noire-utvikleren satt under administrasjon. Les hele saken Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Veldig, veldig synd. Hadde håpet på et L.A Noire II. Lenke til kommentar
StigtriX Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Det er veldig synd hvis de går konkurs... Husk at det heter "likevel" og ikke "allikevel", Kjersti Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 1. september 2011 Forfatter Del Skrevet 1. september 2011 Det er veldig synd hvis de går konkurs... Husk at det heter "likevel" og ikke "allikevel", Kjersti Allikevel og likevel betyr det samme, og det er valgfritt hvilket man bruker. Se for eksempel i Bokmålsordboka. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Mtp. arbeidsforholdet og utviklerkostnadene er det vel hverken trist eller overraskende. Lenke til kommentar
froron Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Veldig, veldig synd. Hadde håpet på et L.A Noire II. Kan fortsatt få det. Rockstar har kjøpt/eier rettighetene til spillet, og det var folk fra Rockstar som måtte redde spillet på slutten av utviklingen. Så de kjenner til det de trenger å kjenne til for å lage en oppfølger. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Dessuten så har Rockstar sagt at de aldri skal jobbe med Team Bondi igjen. Så om de ikke hadde gått konkurs så hadde ikke de lagd 2eren Lenke til kommentar
RoyalGard Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Spillet var ikke rettet mot min type gameplay.. Men offisiell uttalelse bør vel dukke opp snarlig Lenke til kommentar
Ruiner Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Synd med Team Bondi, likte arbeidet dems Vil dette påvirke utviklingen av PC versjonen av LA Noire? Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 I ettertid innser jeg hvor mye feil LA Noire hadde. Ja, vi trenger spill som utfordrer konvensjoner, men til syvende og sist er det kvaliteten på spillet som er avgjørende. Om selskapet dukker under blir jeg ikke akkurat trist. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Veldig synd, L.A. Noire føltes som en flott evolusjon fra de gode gamle Sierra/Lucasarts adventure-spillene. :/ Lenke til kommentar
Lex_InnleggNO Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 L.A. Noire var forfriskende, meget forfriskende. Bra med nerve og action, noe som gjør at jeg i utgangspunktet ikke angrer kjøpet. Dog, siden arbeidsforholdene til utviklerne ble kjent, har spillet hatt en småemmen eim over seg siden for min del. Er som privatperson meget opptatt av menneskers arbeidsforhold og rettigheter, noe som som så absolutt påvirket mitt syn på spillopplevelsen. "Flott dette her, men det kostet nok blod, magesår og mang en sen natt for utviklerne". Til hvilken pris? For at jeg skulle ha 30 timer med morro, utenom de ekstra gjennomkjøringene og det nedlastbare innholdet.? Kunne da heller vært foruten. Team Bondi, om det skulle gjenoppstå, er gjenstand for boikott for min del, i selskap med Obsidian (Fallout New Bugas) og Codemasters (Operation flashpoint "joint attempt failed" red river). 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå