RoaRawR Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 selv med alle dei tungvinte multiplayers mods som brukte i morrowind og oblivion så funker ikkjeelder scrolls serien veldig godt multiplayer bortestt fr aom det var konstant Co-op og svært begrenset håper bare magi er meir balansert, ikkje trenger og lage imba 1 sec paralyze( fleste ting bruker minst 2 sec og stå opp at) på ein dagger var litt.....uberkraftig Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Bare de ikke tar med noe lignende Oblivion Gates i Skyrim - det ødela hele Oblivion for min del. 1 Lenke til kommentar
magnemoe Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 En at de elementene jeg svaner i MMO'er er at mine handlinger har permanente konsekvenser, men dette er nok i praksis umulig å gjennomføre. I en-spiller der i mot er dette fult mulig. Styrker og svakheter i begge sjangre, og det er bra at ikke alle kaster seg på MMO bølgen, vi trenger gode en-spiller spill også. Det er mulig, WOW har litt av det, ulike spillere ser da ulike ting avhengig av hvor langt de har kommet i en questchain i området noe som kan være litt forvirrende om du er i en gruppe som er på ulike stadier. Det er noe de fortsatt eksprimenterer med, men er ganske effektivt worgen startområde er et eksepel. Et mmo er en helt annen type spill, krever en annen tilnerming, all den morsome fysikken i Oblivion og Falout ville ikke virke i et MMO, folk ville bare hatt det gøy med å sprenge stabler med gresskar eller blikbokser der det var mye folk osv. Coop hadde vært kjempegøy men ville krevet for store resursjer for å få bra, hvordan hantere det om du og kompiss er i to ulike soner Lenke til kommentar
TMfrantic Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Hør hør! TES er best på enspiller rollespill. Gruser Bioware så til de grader på åpenhet. Bioware og Bethesda lager vidt forskjellige rpg's. Man kan jo da si at Bioware gruser Beth på story og valgmuligheter. Forøvrig elsker jeg begge firmaene Men Bioware har fått seg en knekk med DA2 Lenke til kommentar
007CD Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Vell den store fallgruven som Elder Scrolls har hatt er ganske enkelt mangel på LAN. Nå tenker jeg ala det vi har sett i for eksempel Dungeon Siege serien, her kunne man teame opp med en kompis og følge storyen i Coop. Faktisk i ren Single player blir ett slikt spill fort kjedelig, 2 eller spillere i Coop over LAN gjør faktisk at spill som Mass Effect og annet kunne ha blitt mer interressant. Både ekstra ildstøtte i kamper men også følelsen av å dele en opplevelse med andre. Dessverre gjør alt for få utviklere dette og ærlig talt de spillene som ikke har coop har jeg kun spillt en gang og så lagt på hylla, mens de med Coop har jeg spillt mangfoldige ganger. Årsaken er grei, ikke alle LAN Parties har 502696 spillere tilgjengelig og da er det greit å slippe klassiske dødkamp og annet dill dall. Lenke til kommentar
Velarol Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 for min del er det bare to av denne typen spill igjen og det er dragon age og the elder scrolls, å dragon age 2 skuffet litt, synes en oppfølger skal være slika at man ikke bare får lyst til å spille 1ern:P Lenke til kommentar
tommacool Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Hater å være helten i et spill. Er mye råere og føle man er bare en liten brikke i en stor levende og dynamisk verden, men hvis man er god nok kan man styre utfallet. f.eks å lage en stor hær og erobre osv... (noe ala mount and blade) Lenke til kommentar
Velarol Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 (endret) Hater å være helten i et spill. Er mye råere og føle man er bare en liten brikke i en stor levende og dynamisk verden, men hvis man er god nok kan man styre utfallet. f.eks å lage en stor hær og erobre osv... (noe ala mount and blade) kloke ord! derfor jeg liker mount and blade;) du blir ikke geleidet til kongetronen, men må gjøre alt selv. mestringsfølelsen blir mye mer tilfredsstillende=) dragon age lager det litt for åpenlyst at du er the shit. TES er litt bedre dær. men vil si at TES og M&B er for litt ivrigere spillere siden man får mye ansvar for egen underholdning, mens DA går litt mere på skinner. Fable serien har falt helt ut av denne sjangeren, selv om de starte dær, fable 3 føles nesten som the journey siden alt er så bestemt på fårhond:P synd det dær;) Endret 3. september 2011 av Velarol Lenke til kommentar
0crysis Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Godt elder scrolls ikke faller for whininga fra kids som vil ha MP. Elder scrolls er ment for et spennende eventyr for seg selv, om de hadde lagd mp hadde de ikke kunne lagt alt for mye vekt i singleplayeren. Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå