UNSCCapone Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Hei Har sett litt på skjermkort i det siste og har kommet ut for Gigabyte sin Super Overclock serie og lurer på om noen har prøvd disse, har spesielt sett på . Virker i tester som at det er et veldig bra kort med god kjøling. Så lurte på om noen har erfaring? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Super Overclock-serien har god kjøling, men et lite rykte på seg å ikke være særlig stabile. Kjøp heller HAWK/LIGHTNING fra MSI. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Jeg har Gigabyte Super Overclock i GTX 580-verson, og det går som bare pokker. det var kast i ene vifta i første ekesmplar jeg fikk, men det kortet byttet PS.no uten å mukke. Kortet jeg har nå har stock GPU på 855 Mhz mot 772 som er standard, mens mitt lar seg overklokke stabilt til 942 Mhz uten at jeg trenger å gjøre noe med volt eller kjøling. Kortet rocker, ganske enkelt! Ustabilitet har jeg ikke merket noe som helst til, men jeg sleit litt til å begynne med med å få bilde på begge skjermene mine. Det var imidlertid et nvidia-driver problem og ordnet seg etter litt banning. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 2. september 2011 Forfatter Del Skrevet 2. september 2011 Har også lest at kortet skal ha en av de bedre kjøleløsningene. Dette er vel en faktor som spiller inn hvis man ønsker å klokke kortet enda høyere. Noe annet som er relevant er at jeg ønsker å handle alt fra dustin og de har ikke MSI sine skjermkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå