Harald Gjerholm Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Lukket for høsten Bildet er fjernet. Beskrivelse: En del blomster har tatt kvelden og gjør seg klar for en ny vinter. Kan jo være ok da også. Evalueringsnivå Tips: Her ønsker jeg litt mer tanker rundt hva som trekker bildet opp og eventuelt et tips om forbedring. Hvis jeg er interessert i det tipset så kan det hende jeg spør om mer detaljer om hva/hvordan. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Nydelige farger i et flott bilde liker og den duse i bakgrunnen . Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 tips her må vere å justere opp isoen for å kunne bruke mindre blender, da fokusområdet her blir for kort... Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Flotte farger og godt komp. Ellers er jeg enig med fotogigen ang. blendervalg da fokuset sitter på stilken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg