Vent180dager Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 (endret) Hei! Leter etter et ok spill å spille på skole-pcn i fritimer når jeg ikke har noe å gjøre, jeg har begynt å gå lei av flash spill Trenger noe som faktisk går på skole pcn: HP Probook 4330s Intel Celeron CPU B810 @ 1.60GHz Intel HD Graphics Windows 7 Professional 32bit 4GB ram. Takk for svar P.S: Helst MMO Endret 1. september 2011 av Vent180dager Lenke til kommentar
Vent180dager Skrevet 1. september 2011 Forfatter Del Skrevet 1. september 2011 (endret) Angry birds! Haha, har spilt det litt for mye og gått lei . Glemte å si at jeg ser etter en MMO Helst MMORPG. Endret 1. september 2011 av Vent180dager Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Trackmania CS 1.6 Battlefield 2 Andre småspill på Internett osv. PC'en din er ikke et monster akkurat, så vil ikke anbefale så altfor krevende. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Friminuttspill over alle friminuttspill! La meg introdusere: PLAAAAAYIIIING WIIIITH FIRE! http://www.123spill.no/spill/886.php 4 Lenke til kommentar
Vent180dager Skrevet 1. september 2011 Forfatter Del Skrevet 1. september 2011 Project Zomboid Jeg har kjøpt det, men ikke spilt det på gud vet hvor lenge... Jeg har ikke datamus, å spille med touchpad er vanskelig.. Lenke til kommentar
noobeknife Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Skaff deg datamus, MINECRAFT Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Age of Empires 2 LAN i klassen var alltid en slager i vår klasse. 2 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Dogs (skytespill, multiplayer) Skijump (jeg klarer ikke dette uten mus) Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 warcraft 3, hvis det går da...eventuelt warcraft 2. Kanskje noen av de gamle heroes of might and magic? Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 I fjor i klassen våres begynte vi med CS 1.6, så gikk vi over til trackmania, Need for Speed (spillte dette i noen dager) og til slutt, og det spillet vi spillte mest, Warcraft 3. Vi lastet ned masse nye baner til spillet og det ble en slager i klassen. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 City of Wonder på google+ Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Heroes of Might and Magic 3 slår jo aldri feil Lenke til kommentar
probin Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Heroes of Might and Magic 3 slår jo aldri feil er ikke feil nei! men, hvor mange friminutt må du regne med å ha for å fullføre en runde? tar jo alt fra 1 time til en million timer å gjennomføre Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Braid! Tar ikke noe tid å starte opp, tar liten tid å slutte! Perfekt! Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Er ganske mange friminutt i løpet av et skoleår, vet du Neida, men er jo bare å save, også starte å spille neste friminutt. Men selvfølgelig, kan jo bli lei av å holde på med en runde en hel uke Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Project Zomboid Jeg har kjøpt det, men ikke spilt det på gud vet hvor lenge... Jeg har ikke datamus, å spille med touchpad er vanskelig.. Du bør sjekke det ut nå, nettop kommet ut ny update hvor du kan spille "sandbox mode" så du kan lage din egen character. Du har også muligheten for å aktivere spillet på Desura(ModDB sin digitale spill platform) og de har sagt at de senere kanskje kommer til å la deg aktivere det på Steam også. Jeg syntes det faktisk ikke er så ille å spille med touchpad ettersom jeg har gjort det de siste dagene på skolen Lenke til kommentar
luxuslexus Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Terraria er vel et supert spill til å spille når du kjeder deg, og tiden går jo fort også 1 Lenke til kommentar
Vent180dager Skrevet 1. september 2011 Forfatter Del Skrevet 1. september 2011 Du bør sjekke det ut nå (...) Skal sjekke det ut Terraria er vel et supert spill til å spille når du kjeder deg, og tiden går jo fort også Har gått lei av både Terraria og Minecraft, desverre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå