FrøkenFryd Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Min Desire begynner å ta kvelden her, og det er på tide å bytte den ut. Men er i tvil om det blir Samsung eller htc. Har tidligere hatt Omnia HD, og var ikke fornøyd med den. Jeg syntes den var tungvint og knotete, og er redd for at SGSII ikke lever opp til det jeg er vant til fra htc. Hva sier dere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Samsung GS2 er en bedre telefon på alle måter, jeg hadde iallefall ikke vært i tvil. Lenke til kommentar
daihiep Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 (endret) Så fort din telefon tar kvelden da.. Min magic lever fortsatt i beste velgående. Hvis det var meg som måtte velge telefon, hadde jeg gått for SG2. HTC har Sense, om du må ha Sense så er valget klart. Ellers kan man ikke sammenligne Omnia HD med SG2. Omnia kjørte Symbian. SG2 kjører Android. Brukeropplevelsen er noe helt annet. Bak skallet fra både HTC og Samsung, har man det samme, nemlig android. Endret 1. september 2011 av daihiep Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå