andreasmedia Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Sundown Time Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 En tydelig dokkumentasjon på at det går mot høst. Solnedgang allerede klokken halv åtte. Solstrålene som treffer klokka gir en fin effekt. Jeg ville prøvd å få mer av klokka i fokus Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Kreativt og stilig bilde Lenke til kommentar
EirikFoto Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Utrolig kreativt og stilig bilde! Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Liker godt det jeg ser her. Flott kveldsslys som treffer god, ellers er jeg enig med Wasco ang. fokuset på klokka. Lenke til kommentar
andreasmedia Skrevet 1. september 2011 Forfatter Del Skrevet 1. september 2011 En tydelig dokkumentasjon på at det går mot høst. Solnedgang allerede klokken halv åtte. Solstrålene som treffer klokka gir en fin effekt. Jeg ville prøvd å få mer av klokka i fokus Tusen takk for tilbakemelding ! personlig føler jeg fokuset fungerer pga den ligger akkurat der hvor begge viserne er. resten av klokke er sånn sett irellevant. men smak og behag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg