Drugstar Genius Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Ble vell forkjøla får mindre enn ei uke siden og har skikkelig kraftig tørr hoste så jeg lurte på om noen har noen tips, ingen tips fra google har hjulpet så veldig mye, og en annen ting, når jeg våkner etter å ha sovet så er jeg helt tett i halsen og når jeg endelig klarer å hoste kan jeg gjerne stå på do og hoste opp slim og slikt før det blir bedre, noen tips ? Håper på svar. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Nesespray, det skal løse opp slimet du har. Forøvrig så funker iskald bokscola kjempebra mot en sår hals! Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 1. september 2011 Forfatter Del Skrevet 1. september 2011 Nesespray, det skal løse opp slimet du har. Forøvrig så funker iskald bokscola kjempebra mot en sår hals! Har prøvd nesespray og cola men til ikke så mye nytte. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Varm melk med honning er også en slager. Camomillete har også bakteriedrepende egenskaper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå