eriknor Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Elg i havreåkeren Bildet er fjernet. Beskrivelse: Nikon 70-200 F/2,8 G VRII. Bildet er croppet til ca 8,5% av original størrelse. Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
wasco Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Ikke sikker på om eieren av havreåkeren var like begeistret for dette besøket Men et flott bilde ble det. Her ville jeg nok kuttet litt i bunnen, da jeg opplever overganen mellom havreåkeren og skogen som en slags "horisontlinje" og da ble det veldig midtstilt Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Et flott bilde av elgen som tresker korn Lenke til kommentar
Reugen Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Blinkskudd, - men hvorvidt det vil tjene på å beskjæres i bunn eller topp eller på høyre side - blir en smaksak. Selv ville jeg vel tatt litt i toppen og litt på høyre side - alt basert på teorien om bildets 3-deling En god 4`er fra meg Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Et helt ok bilde av elgen i åkeren. Støtter en beskjæring som jeg ville gjort oppe - begrunner det enkelt med at ved kutt nede så får man en mye mer ovenfra og ned opplevelse enn det man får ved et kutt oppe - hvor man opplever mer å være nede på samme nivå som elgen. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Flott dette Erik. Enig med Tjernshaugen ang. kutt oppe og muligens litt på hø. side. Skulle gjerne hatt denne på brikka. Well done. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 hærlig foto av piggoksen! flott med åkerveksten som jevnt fordeler seg over hele forgrunnen. meget bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg