An0nymous1102 Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 VW 1302s Bildet er fjernet. Beskrivelse: Ett av bildene av bilen min, ikke redigert på noen som helst måte. Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
wasco Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Et veldig godt gjennomført bilde med flotte farger og et klart og fint uttrykk "Plan 3" på veggen tilførte bildet det lille ekstra ellementet som gjorde dette til litt mer en et vanlig "skrytebilde" Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Selv om jeg er i overkant autofil er det ikke ofte jeg kommenterer bilbilder, men dette hadde det ekstra som hevet det mange hakk... Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Kjempefint ! Kunne kanskje kuttett rett over tretallet.....synes himmlingen og kabelbrua bare virker forstyrrende i ett ellers meget flott bilde. Lenke til kommentar
An0nymous1102 Skrevet 3. september 2011 Forfatter Del Skrevet 3. september 2011 Takker for alle fine kommentarer. Utrolig gøy at dere syns det var et greit bilde. Når jeg ser på det Rolf så ja, jeg kunne godt ha kuttet der over 3 tallet! Takk for tipset! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg