Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er neste steg?

Anbefalte innlegg

Jeg har møtt en jente jeg etter hvert har fått god kontakt med. Jeg liker hun veldig godt og ønsker da å finne ut om det er håp for at ting kan utvikle seg eller om jeg like gjerne kan bevege seg videre. Vi bor et stykke fra hverandre slik at avstand nå er det største hinderet for å tilbringe tid sammen. Selv flytter jeg gjerne til nytt sted da jeg har vurdert dette ganske lenge, men selvsagt gjør jeg ikke dette før vi er blitt sammen og ting er seriøst og stabilt mellom oss. Vi har ikke sovet over hos hverandre eller noe slikt enda, så å invitere hun hjem til meg virker til å være et altfor stort steg fremover. Mitt spørsmål er altså hva neste steg blir? Vi må jo tilbringe tid sammen for å finne ut om det kan bli noe mer, men hvordan skal jeg gå frem uten å virke innpåsliten eller pågående?

Kan legge til at hun går på skole og jobber seg gjennom utdanningen sin og jeg jobber (ikke skole).

Postet av anonym: 7a6ef3588225eba229116a1edcf21f0d

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

- Moldover med trekkspill

- Jerv på steorider

Nei, helt seriøst: Vil du noen vei inviter ho hjem til deg. Vet ikke hvor ofte dere har møttes eller hvor lenge. Du bør iallefall tilbringe mye tid med dama før du i det hele tatt vurderer å flytte eller å gå inn i et forhold.

Hvor langt er det mellom dere? Hvor mye eye-to-eye møter har dere hatt? Slikt er greit å vite dersom man skal gi noen konkrete råd ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...