Tjernshaugen Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 - Firkantlibelle - Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Flott fokustreff og god komp med fine avdempede toner. Har vi sett denne før? Kunne så absolutt vært lastet i større format for en nærmere titt..? Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 1. september 2011 Forfatter Del Skrevet 1. september 2011 Flott fokustreff og god komp med fine avdempede toner. Har vi sett denne før? Kunne så absolutt vært lastet i større format for en nærmere titt..? Takk for det Morten, ja det er slett ikke umulig at du har sett den før. Bildet er ikke fra i år og det kan godt være jeg har hatt den på Digit tidligere. Det er lenge siden jeg slettet bildene jeg hadde der, og er usikker på hva som var lagt ut der - har også noen bilder på Foto.no og FM. I alle fall er den laget i det gamle Digitformatet, har ikke laget den i større versjoner - men Raw-fila finnes jo Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 vakker macro, ingenting å pirke på her... Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Meget fin og severdig Makro....finner ingen konstruktiv kritikk å bidra med her Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 1. september 2011 Forfatter Del Skrevet 1. september 2011 vakker macro, ingenting å pirke på her... Tusen takk for det Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 1. september 2011 Forfatter Del Skrevet 1. september 2011 Meget fin og severdig Makro....finner ingen konstruktiv kritikk å bidra med her Mange takk for kommentaren Rolf, jeg tar imot alt - både ris og ros - men det finnes ingen egen gruppe for sånne som meg, derfor legges de ut foreløbig ut i "kritikk" for ikke å miste den muligheten Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Nydelig - liker godt farger og komp, - fokus og skarphet sitter godt på riktig sted. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 3. september 2011 Forfatter Del Skrevet 3. september 2011 Nydelig - liker godt farger og komp, - fokus og skarphet sitter godt på riktig sted. Tusen takk for det, Astrid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg