AnnetteM Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Ny sønn født forrige fredag. blir ellers lite tid til foto for tiden- P-E Gratulerer! Det var da et vakkert lite produkt. Heldig som får gleden av å fotografere nyfødte Lenke til kommentar
per-erik Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Ny sønn født forrige fredag. blir ellers lite tid til foto for tiden- P-E Gratulerer! Det var da et vakkert lite produkt. Heldig som får gleden av å fotografere nyfødte Takk:-) Jo er greit å fotografer nyfødte. Ligger i ro gjør de også:-) Lenke til kommentar
H_Treider Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Var oppe på Frognerseteren/Tryvann igår; mye kule skyer! Sunset @ Oslo's highest metro station by H.Treider, on Flickr Acid clouds. This time frozen. by H.Treider, on Flickr The last uphill by H.Treider, on Flickr Endret 10. september 2011 av haakon680 1 Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Måtte teste ut bakgrunnen min. Litt vanskelig når man har en hel vegg av glass og ikke høyt nok tak. Gleder meg til å finne et lokal å leie. 4 Lenke til kommentar
Morten A.R Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Noen HDR-bilder fra i sommer, har ikke engang rukket og sett igjenneom halvparten av bildene fra i sommer, tiden flyr 6 Lenke til kommentar
AnnetteM Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Ut på tur til Geoparken i dag. Minsten er på raketten som hun kaller en borekrone Fantastiske talenter som lager sine bilder på veggene. Endret 10. september 2011 av AnnetteM 3 Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Nature vs. Asphalt by Abjohansen, on Flickr Prøvde å få fram litt høstfarger. Endret 10. september 2011 av Bjohansen 1 Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Kurt fra Storsteinnes Besserwisserne vil nok mene at bakgrunnen er noe forstyrrende. 1 Lenke til kommentar
AnnetteM Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Kurt fra Storsteinnes Besserwisserne vil nok mene at bakgrunnen er noe forstyrrende. Bakgrunnen var da kul den Så er jeg grafitti fan og Lenke til kommentar
gerri28 Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Et par bilder fra en fjelltur forrige helg. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Kurt fra Storsteinnes Besserwisserne vil nok mene at bakgrunnen er noe forstyrrende. Måtte gi dette en pluss likevel, selv om jeg liker aller helst at bakgrunnen kunne ha vært hvit eller sort. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Takker AnnetteM og iStereo! Bildet er tatt ved en diger stein med masse graffiti i Troms fylke et sted. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Takker AnnetteM og iStereo! Bildet er tatt ved en diger stein med masse graffiti i Troms fylke et sted. Er det en relativ stor sten som ligger ved fylkesveien ca en times tur utenfor Tromsø by ? Hvis ja så vil jeg ikke kalle det tagging, jeg skrev navnet mitt der en gang i begynnelsen 70-tallet og foreldrene mine engang i 50 årene. 3 Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Takker AnnetteM og iStereo! Bildet er tatt ved en diger stein med masse graffiti i Troms fylke et sted. Er det en relativ stor sten som ligger ved fylkesveien ca en times tur utenfor Tromsø by ? Hvis ja så vil jeg ikke kalle det tagging, jeg skrev navnet mitt der en gang i begynnelsen 70-tallet og foreldrene mine engang i 50 årene. Det kan nok stemme. Hvem har kalt det tagging???? Undertegnende foran steinen.. Endret 10. september 2011 av KSunhill 1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Det kan nok stemme. Hvem har kalt det tagging???? Undertegnende foran steinen.. Tagging, grafitti er det samme for en gammen mann som meg Nordsiden av den stenen helt i bunn har jeg skrevet mine initialer og dato en gang i tiden, tar jeg ikke helt feil blir det til høyre i bildet ditt Må se å få tatt meg en rundtur i Norge før det er for sent Edit: når jeg har tenkt meg litt om så er vel Tagging en form for buemerke, sin personlig signatur. Endret 10. september 2011 av Nautica Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Litt av kona i fra i kveld: Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Det kan nok stemme. Hvem har kalt det tagging???? Undertegnende foran steinen.. Tagging, grafitti er det samme for en gammen mann som meg Nordsiden av den stenen helt i bunn har jeg skrevet mine initialer og dato en gang i tiden, tar jeg ikke helt feil blir det til høyre i bildet ditt Må se å få tatt meg en rundtur i Norge før det er for sent Edit: når jeg har tenkt meg litt om så er vel Tagging en form for buemerke, sin personlig signatur. Både tagging og graffiti har blitt uglesett og stigmatisert opp i gjennom tidene. Fakta er at både graffiti og tagging er uttrykksformer/kunstretninger som har sitt opphav i subkulturen. Graffiti har likevel klart å bli løftet opp på et "høyere nivå" hvor kunstformen har klart å bli delvis godtatt hos myndighetene. Bortsett fra den ulovlige graffitien selvsagt... Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Første bilde med macro objektiv Endret 10. september 2011 av Mortis747 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå