Gå til innhold

[Avsluttet] Akambrukerenes bilder - September 2011

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124

Kurt fra Storsteinnes

Besserwisserne vil nok mene at bakgrunnen er noe forstyrrende.

Måtte gi dette en pluss likevel, selv om jeg liker aller helst at bakgrunnen kunne ha vært hvit eller sort. :)

Lenke til kommentar

Takker AnnetteM og iStereo! Bildet er tatt ved en diger stein med masse graffiti i Troms fylke et sted.

Er det en relativ stor sten som ligger ved fylkesveien ca en times tur utenfor Tromsø by ?

Hvis ja så vil jeg ikke kalle det tagging, jeg skrev navnet mitt der en gang i begynnelsen 70-tallet og foreldrene mine engang i 50 årene.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Takker AnnetteM og iStereo! Bildet er tatt ved en diger stein med masse graffiti i Troms fylke et sted.

Er det en relativ stor sten som ligger ved fylkesveien ca en times tur utenfor Tromsø by ?

Hvis ja så vil jeg ikke kalle det tagging, jeg skrev navnet mitt der en gang i begynnelsen 70-tallet og foreldrene mine engang i 50 årene.

Det kan nok stemme. Hvem har kalt det tagging????

Undertegnende foran steinen..

post-43539-0-69346200-1315684120_thumb.jpg

Endret av KSunhill
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tagging, grafitti er det samme for en gammen mann som meg :)

Nordsiden av den stenen helt i bunn har jeg skrevet mine initialer og dato en gang i tiden, tar jeg ikke helt feil blir det til høyre i bildet ditt :)

Må se å få tatt meg en rundtur i Norge før det er for sent :)

Edit: når jeg har tenkt meg litt om så er vel Tagging en form for buemerke, sin personlig signatur.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Tagging, grafitti er det samme for en gammen mann som meg :)

Nordsiden av den stenen helt i bunn har jeg skrevet mine initialer og dato en gang i tiden, tar jeg ikke helt feil blir det til høyre i bildet ditt :)

Må se å få tatt meg en rundtur i Norge før det er for sent :)

Edit: når jeg har tenkt meg litt om så er vel Tagging en form for buemerke, sin personlig signatur.

Både tagging og graffiti har blitt uglesett og stigmatisert opp i gjennom tidene. Fakta er at både graffiti og tagging er uttrykksformer/kunstretninger som har sitt opphav i subkulturen. Graffiti har likevel klart å bli løftet opp på et "høyere nivå" hvor kunstformen har klart å bli delvis godtatt hos myndighetene. Bortsett fra den ulovlige graffitien selvsagt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...