Gjest Slettet+3124 Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 You got a deal om du orker 2+3 låne unger, mann og ei bikkje i tillegg :-) Slipper jeg «bleie tjenesten» så kan jeg bli med.. Skal i et barneselskap i morgen, så jeg tror at jeg ikke kan i morgen iallefall (kan kanskje snike meg unna, har jeg flaks). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Litt i fra i dag: Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Høsten er her. Endret 9. september 2011 av fredderen 2 Lenke til kommentar
cFc Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Et par bilder som jeg ikke har lagt ut før.. Fra Roma, en by jeg ikke likte noe særlig av, men av og til potensiale for fine bilder. Pluss et av alltid så bildevennlige Venezia. Edit... Får resizet de etterhvert. Endret 9. september 2011 av cFc 1 Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Er det et forsøk på HDR ellernoe som gjør at bildene, og da særlig kantene på ting og tang) ser helt jævlige ut? Lenke til kommentar
cFc Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Kun på den ene, på de andre så er det nok fordi at bildet blir resizet fra full størrelse til mindre på en heller ueffektiv måte. Jeg tror jeg resizer disse før jeg laster de opp her. Ser du de i 100 % så ser det nok bedre ut. Endret 9. september 2011 av cFc Lenke til kommentar
Inc Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Selvportrett fra en nedlagt skole Herlig stemning i det rommet Breni Endret 9. september 2011 av Inc Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Hei, et bilde fra Andenes, idèt vi siger inn fra Sea Safari på vei inn til kai. En -i fotoøyne- mislykket tur med vanskelige lysforhold og høy ISO kombinert med liten erfaring av denne type fotografering gjorde sitt til at jeg ikke fikk noen bra ørne/kobbebilder... Satser på bedre lykke neste gang og poster heller et bilde av denne fine røde sjarken :!: Bildet på flickr Resten av bildene fra denne turen ligger også på Flickr (jeg er litt mindre kritisk til hva jeg legger inn der inne ) 3 Lenke til kommentar
Breni Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Selvportrett fra en nedlagt skole Herlig stemning i det rommet Breni Takk for det Inc! Var ganske spesiell stemning der inne.. Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Cokin ND8 Aftenposten by emmkayfive, on Flickr Opera by emmkayfive, on Flickr Endret 12. september 2011 av fcuk_IT 7 Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Opera-bildet var særdeles bra!! Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Opera-bildet var særdeles bra!! Takk, opplastet nettopp nå en aldri så liten oppdatert utgave med lett perspektivkorrigering. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Var hos onkelen min en tur igår og fiksa pcn hannes, og så skulle vi sjekke vannstanden i vannsjø rett før han skulle kjøre meg hjem, og så brått lurte han på om jeg kunne ta ett bilde av båten hannes, hadde typ 1-2 min på meg på å dra frem kamera fra sekken og finne instillinger jeg likte, dette ble da resultatet Har du hørt om PL-filter skal kjøpe bare jeg finner en god pris på ett godt filter:) Lenke til kommentar
Anew Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Min nye 24-120/4 VR gjør en ganske så passabel jobb som portrettobjektiv også... 120mm, f/4. 4 Lenke til kommentar
Breni Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Min nye 24-120/4 VR gjør en ganske så passabel jobb som portrettobjektiv også... 120mm, f4. Riktig pent portrett Edit: Slenger med et lite portrett selv: Endret 10. september 2011 av Breni 2 Lenke til kommentar
kjikvadrat Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Somme frå Ås Kommune (nær UMB) Var nødt til å gå tilbake til denne bygningen etter at den er opplyst. Nydeleg bygning! ur kveldslys by Anders Myhre Brakestad, on Flickr Tre hus tett i tett (ordspel på gamalt barne-TV "To hus tett i tett") tre hus tett i tett sk by Anders Myhre Brakestad, on Flickr Gamal universitetsbygninge sett frå kortsida med dammen i forgrunnen. dam og tårn by Anders Myhre Brakestad, on Flickr Litt kreativt tenking på gong, hehe dam og tårn refleksjon by Anders Myhre Brakestad, on Flickr Endret 10. september 2011 av kjikvadrat 8 Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Nok en test med Voigtlander Nokton 25mm f/0.95 Lenke til kommentar
AnnetteM Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Siste rest av sommeren blomster ble plukka av nabo ungene 1 Lenke til kommentar
per-erik Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Ny sønn født forrige fredag. blir ellers lite tid til foto for tiden- P-E 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå