Gjest Slettet+3124 Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Old times: Samme bilde, bare at jeg har dratt litt hardt i spakene. Lenke til kommentar
Breni Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Selvportrett fra en nedlagt skole IMG_4964-Edit.jpg by Petter Brenni, on Flickr Slenger med et bilde av et av klasserommene også: Sørum by Petter Brenni, on Flickr 5 Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) Panorama fra i går: Litt uheldig med lyset oppe til venstre. Ellers var det vanskelig å få laget panorama med mørke bilder. Edit: Må rette opp horisonten.... Endret 8. september 2011 av Bjohansen Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Begynner å bli en god stund siden jeg har vært innom her. @Bjohansen: Horisonten din er ikke rett, ellers fint bilde. IMG_6920 by Carl Riot, on Flickr 5 Lenke til kommentar
Breni Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Begynner å bli en god stund siden jeg har vært innom her. IMG_6920 by Carl Riot, on Flickr Fantastisk flott lyssatt Glorien var prikken over i'en i dette bildet og ga en finfin kontur på hodet! Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) Takker så meget. Her er et lite bilde av brukeren fredderen her. Endret 8. september 2011 av Riot™ 3 Lenke til kommentar
TGB Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) En litt annen variant/utgave av et bilde postet tidligere (kun naturlig lys) Endret 8. september 2011 av TGB 6 Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) Vinduer Endret 8. september 2011 av KSunhill 1 Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Testet Olympus E-P3 og Voigtlander Nokton 25mm f/0.95 Voigtlander Nokton 25mm f/0.95 Litt kjipt at det tilsvarer 50mm f/2 på FX... Hadde det vært på FX hadde det nok vært helt ekstremt. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 To kjappe! _MG_1193-Edit by azathosk, on Flickr _MG_1190-Edit by azathosk, on Flickr 1 Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) Et til fra i kveld Endret 8. september 2011 av KSunhill 3 Lenke til kommentar
Sinvoc Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Kombinasjonen av fjelltur og nyinvestering i Photoshop CS5 gav mine første forsøk på HDR-bilder. Om det ser litt overdrevet ut, så er det jo litt meningen også. Jeg liker at det ekstra fargerommet gir ekstra dybde i landskapene. På vei opp i Trollheimen fra Oppdal (16 mm 1/320s f/10 ISO 200): Første møte med moskus (85 mm 1/640s f/6,3 ISO 200): Ble overrasket av moskusen, vi gikk oss rett og slett på dem. Kom over en bakketopp og der var de. Ble så forfjamset at jeg presterte å skifte over til å ta bilder i jpg i steden for raw, som jeg pleier. Rakk ikke å skifte til min 70-200 mm optikk heller, så jeg har beskjært bildet litt for å komme litt nærmere. Han var under 100 m unna og man skal visst holde seg på avstand... så vi gikk rolig rundt dem. Prøvde en teknikk med å skarpe opp pels og HDR via utjevnet histogram (equalized histogram). Alle bildene mine jeg lenker til finnes under min profil på flickr.com PhotoMatter. 2 Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Var hos onkelen min en tur igår og fiksa pcn hannes, og så skulle vi sjekke vannstanden i vannsjø rett før han skulle kjøre meg hjem, og så brått lurte han på om jeg kunne ta ett bilde av båten hannes, hadde typ 1-2 min på meg på å dra frem kamera fra sekken og finne instillinger jeg likte, dette ble da resultatet 3 Lenke til kommentar
ventle Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 På vei opp i Trollheimen fra Oppdal (16 mm 1/320s f/10 ISO 200): Er det moskus i Trollheimen? Lenke til kommentar
AnnetteM Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Lykken er ballong det hos oss:) Håper å ta meg utover Jærkysten i helga og få litt massive bølgebilder om været tillater det Endret 11. september 2011 av AnnetteM 2 Lenke til kommentar
egilh Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Håper å ta meg utover Jærkysten i helga og få litt massive bølgebilder om været tillater det Husk stativ! 2 Lenke til kommentar
AnnetteM Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Håper å ta meg utover Jærkysten i helga og få litt massive bølgebilder om været tillater det Husk stativ! Det har jeg så den skal jeg huske Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Håper å ta meg utover Jærkysten i helga og få litt massive bølgebilder om været tillater det Du får gi en beskjed om hvor og når så henger jeg meg på.. om mulig.. Lenke til kommentar
AnnetteM Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Håper å ta meg utover Jærkysten i helga og få litt massive bølgebilder om været tillater det Du får gi en beskjed om hvor og når så henger jeg meg på.. om mulig.. You got a deal om du orker 2+3 låne unger, mann og ei bikkje i tillegg :-) Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Var hos onkelen min en tur igår og fiksa pcn hannes, og så skulle vi sjekke vannstanden i vannsjø rett før han skulle kjøre meg hjem, og så brått lurte han på om jeg kunne ta ett bilde av båten hannes, hadde typ 1-2 min på meg på å dra frem kamera fra sekken og finne instillinger jeg likte, dette ble da resultatet Har du hørt om PL-filter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå