Kamroon Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Så hvis jeg bruker sånn vanlig kabel så funker det men med dårlig grafikk. og når jeg kobler på hdmi fra ps3'n til pc skjermen min funker det ikke. jeg pleide å spille ps3 på den samme pc skjermen før men nå funker det plutselig ikke. Har prøvd å holde inn power knappen for 5-10 sec Har PS3 slim versjonen og den er ganske ny og lite brukt Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Har du vurdert å prøve å skifte over til HDMI på selve PS3-en via innstillinger? Lenke til kommentar
Kamroon Skrevet 1. september 2011 Forfatter Del Skrevet 1. september 2011 Har du vurdert å prøve å skifte over til HDMI på selve PS3-en via innstillinger? si meg ossen jeg gjør det når skjermen er bare svart Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Du bruker vanelig rød,gul og hvit hvor du går inn på innstillinger og skifter om til HDMI. Lenke til kommentar
Kamroon Skrevet 1. september 2011 Forfatter Del Skrevet 1. september 2011 Du bruker vanelig rød,gul og hvit hvor du går inn på innstillinger og skifter om til HDMI. jeg kan bare bruke pc skjermen.. Er ingen rød gul hvit ting på den, Prøvde uten hdmi hos en venn det er derfor jeg sa at det funka på første posten Lenke til kommentar
Kamroon Skrevet 1. september 2011 Forfatter Del Skrevet 1. september 2011 Det var et problem med HDMI kabelen ^^ kjøpte ny og nå funker det perfekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå