settings Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Hei alle kjenner til spillet "Life"? det er et spill alle spiller, det tar 9 måneder og laste det inn. det er et fps(?) spill, du styrer en karakter gjennom hele livet, det tar ett år og levle. det er rimelig trekt , med tanke på at du må lære karakteren alt. jeg personlig har glemt helt de 4-5 første levlene, og jeg er bare i lv. 15. det er bare en måte og slippe ut av spillet på - og dø . dette kan gjøres i mange varianter, selvmord, dø av kreft, bli drept osv. osv. vanlig ok komme til lv 80 -90. men noen har klart det til over 100 . vil forøvrig skryte av graffikken , utrolig realistisk. fant i lv. 12-13 en spillanmeldelse på gamer.no eller noe, kanskje noe og lete etter? så kanskje du begynner med det selv... 1 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 det er et fps(?) spill, Nja, med tanke på at FPS betyr First Person Shooter håper jeg Life heller mer over i simulator-kategorien. 1 Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 det er et fps(?) spill, Nja, med tanke på at FPS betyr First Person Shooter håper jeg Life heller mer over i simulator-kategorien. Du er in-game Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Jeg prøvde den Real Life oppgraderingen en gang, men det var ikke noe for meg. Lenke til kommentar
Populært innlegg Konkulf Skrevet 31. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 31. august 2011 33 Lenke til kommentar
settings Skrevet 3. september 2011 Forfatter Del Skrevet 3. september 2011 ok - da sier vi simulator, men noen bruker det som fps og da... hvilken lv er dere i da? Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 16, clanen min er på 9 stykker, alle sammen lvl 16 og vi har en som booster oss i lvl 60~ ish Lenke til kommentar
Sandwich Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 hm... kanskje vært å teste. Send en link. Sikkert bedre en Sims! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Så interessant. Hvor kan man få kjøpt dette spillet? I senga eller? Lenke til kommentar
settings Skrevet 3. september 2011 Forfatter Del Skrevet 3. september 2011 du kommer bare inn ved invite. morra di og faren din, må ha hat besøk av storken Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Om noen har lyst på invitere noen små venner er det bare å legge ut informasjon om hvor enn befinner seg på mappet altså... 1 Lenke til kommentar
settings Skrevet 4. september 2011 Forfatter Del Skrevet 4. september 2011 akkurat, ps. det kan være feilinformasjon - tror det var noe med blomster og bier også, men er ikke sikker på hva. Lenke til kommentar
Utropstegn Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 jeg tror jeg glitcha, rødt hår skal ikke være mulig har jeg hørt Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Så interessant. Hvor kan man få kjøpt dette spillet? I senga eller? Vel.. Du velger ikke spillet. Spillet velger deg! Hadde en bug i dag tidlig. Vekkeklokka ringte ikke. Er forøvrig lvl 20. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Aww, den svei, føler med deg. Har ikke komt lenger enn lv. 15 Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Tar vanligvis 10 minutt til byen, men real life patchen gjorde at jeg ikke kunne bruke fast-forward cheat. Tror jeg patcher tilbake. Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Tar vanligvis 10 minutt til byen, men real life patchen gjorde at jeg ikke kunne bruke fast-forward cheat. Tror jeg patcher tilbake. Men da spiller du jo på din egen server og ikke online :S Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Selvsagt. Liker ikke å omgås online i real life. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå