AnonymDiskusjon Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Heisann! Jeg har møtt en kjempe flott mann, som jeg nå har noe på gang med. Vi er faktisk sammen, men virker egentlig ikke slik. (Vet ikke hva jeg har begitt meg utpå.) Saken er at han tidligere har vært en player, noe han ikke legger skjul på. Dette er ikke noe han er flau over heller. Det gjør at jeg ikke klarer å stole helt på om han er seriøs med meg, eller om jeg også bare er en i "rekken" hans. Kort fortalt: Møttes på byen etter sex sammen (ONS), som ble til noe mer. Han tok masse kontakt for å være med meg mer. Vi var sammen på kafe, gikk tur, gikk på fest sammen ol. i to mnd, før jeg hoppet til køys igjen med han og vi ble sammen (nå nylig). Saken er at det er flere ting som gjør at jeg stusser på om han virkelig er seriøs, eller ikke! Varseltegn: - Han sender ikke lengre så mange meldinger. (Men dette er kanskje vanlig?) - Han vil heller reise til syden med en kamerat om to uker, fremfor med meg. - Han har ingen kontakt med tidligere ekser, eller jenter han har rotet med. (Nesten ingen jentevenner! Når jeg spør han sier han at det er jentene som har gått i fra han, og at han ikke vet hvorfor de har gjort det?) - Han er veldig flørten av seg, kommenterer bla. til venninna mi som har briller " at det er sexy med briller". - Han rotet med en annen (sannsynligvis! Fikk høre det fra en 3.part) når vi to hadde noe på gang. - Og han sier at han må ta det litt rolig, fordi han har blitt såret av en jente før. - Spør meg sjeldent annet enn: "hvordan har du det?". Aldri f.eks "hvor i verden jeg har vært?" eller "hvilke sport jeg har drevet med?". Alikevell sier/gjør han: - Sier han vil ha meg og bare meg. Han er lei av flere jenter. Han vil ha EN jente. - Han sier han liker meg, tar ofte intiativ til å være med meg. (Men har har ikke så mange venner i Norge) - Han har respekt for meg. (Han sletta nummeret til hun ene venninna som er DØDS forelsket i han). - Han kysser/holder hender med meg offentlig, breier dyna rundt meg, lager god mat til meg og respekterer dersom jeg ikke vil/kan ha sex. (Dog, han kan bli litt skuffet om jeg ikke blir med han hjem) - Han har bilder av meg overalt. (På skype, mobilen, pcen ol.) Har til og med sendt et bilde av meg til familien sin som bor i utlandet. Det virker som han liker meg godt, men magefølelsen min gjør meg usikker på om han VIRKELIG liker meg, og er forelsket i meg (eller om det bare er det at han er tiltrukket, liker jakten og er ensom? ) Ellers vet jeg at kommunikasjon er viktig, det er desverre et lite minus hos oss, pga han snakker ikke så godtnorsk. Bare bodd i Norge i noen år. Han er 25 år.(Ikke muslim) Prøv å dann deg et bilde av han. Tenk at du fikk 10 000 kr for å tippe riktig. Tror dere han er seriøs med meg? og hva er eventuelt greia? (Redd for å binde seg?) TUSEN TAKK FOR ALLE SVAR Jente 23 Postet av anonym: 40f8af958a022098924f8e0278ad32bd Lenke til kommentar
Embellishment Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Jeg synes han høres ganske seriøs ut, men usikker på hvordan du liker det i et forhold. Skjønner godt problemet med den flørtende kommentaren til din vennine, men det er bare å fortelle ham at du syntes det var ubehagelig. Og når det gjelder rotinga med noen andre, så er det bare å spørre ham. Bare vær oppmerksom på hvordan han reagerer på spørsmålet så du er obs på om han lyver, hvilket du vil kunne se på reaksjonen; det er da du bør være bekymret. Jeg tror han er usikker på hvordan man går fremover i et fast forhold, men at han vil binde seg. Han trenger bare litt veiledning. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123 Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) Jeg ville ikke stolt på ham. De tingene han gjør, er ikke så altfor vanskelige å gjøre/krever ikke så mye. Og de veier ikke opp for varseltegnene. (Fortsatt hva jeg mener). Har han forresten noen planer for fremtiden? Hva skal/vil han? Hvor kan/vil du se dere om 5 eller 10 år? Om du holder deg unna ham en stund, for så å "tilfeldigvis" treffe ham igjen, kan du jo se om han har endret mening... Endret 31. august 2011 av Slettet+987123 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. august 2011 Forfatter Del Skrevet 31. august 2011 Jeg synes han høres ganske seriøs ut, men usikker på hvordan du liker det i et forhold. Skjønner godt problemet med den flørtende kommentaren til din vennine, men det er bare å fortelle ham at du syntes det var ubehagelig. Og når det gjelder rotinga med noen andre, så er det bare å spørre ham. Bare vær oppmerksom på hvordan han reagerer på spørsmålet så du er obs på om han lyver, hvilket du vil kunne se på reaksjonen; det er da du bør være bekymret. TS her! Ja, det var ubehagelig i alle fall når han har hatt sex med henne også. (Første gang jeg møtte han, så hadde vi 3 kant. ) Men ellers er det vel her magefølelsen min reagerer. Når jeg spør han om noe. F.eks om han tidligere var player, så smiler han og sier ja. Når jeg spør om han har f.eks ligget med hun ene venninna han har før, så sier han "nei, at det har han ikke". Men han smiler og ler. Samme når jeg spør om han rotet med en annen jente mens vi holdt på så sier han nei, men han begynner ofte å le! Men egentlig så er det kanskje ikke så farlig at han rotet med en jente før vi ble sammen, siden vi ikke hadde noen forpliktelser da. Men går mer på det at jeg ikke tror han er 100% ærlig. (Kan være jeg tar feil da..) Postet av anonym: 40f8af958a022098924f8e0278ad32bd Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. august 2011 Forfatter Del Skrevet 31. august 2011 Jeg synes han høres ganske seriøs ut, men usikker på hvordan du liker det i et forhold. Skjønner godt problemet med den flørtende kommentaren til din vennine, men det er bare å fortelle ham at du syntes det var ubehagelig. Og når det gjelder rotinga med noen andre, så er det bare å spørre ham. Bare vær oppmerksom på hvordan han reagerer på spørsmålet så du er obs på om han lyver, hvilket du vil kunne se på reaksjonen; det er da du bør være bekymret. TS her! Ja, det var ubehagelig i alle fall når han har hatt sex med henne også. (Første gang jeg møtte han, så hadde vi 3 kant. ) Men ellers er det vel her magefølelsen min reagerer. Når jeg spør han om noe. F.eks om han tidligere var player, så smiler han og sier ja. Når jeg spør om han har f.eks ligget med hun ene venninna han har før, så sier han "nei, at det har han ikke". Men han smiler og ler. Samme når jeg spør om han rotet med en annen jente mens vi holdt på så sier han nei, men han begynner ofte å le! Men egentlig så er det kanskje ikke så farlig at han rotet med en jente før vi ble sammen, siden vi ikke hadde noen forpliktelser da. Men går mer på det at jeg ikke tror han er 100% ærlig. (Kan være jeg tar feil da..) Han sier at om 5 år, så sitter han med en bra leilighet, bra bil, bra jobb og en bra dame! (Han sier bra dame forran meg, men når jeg spør om det er meg så sier han: "ja selvfølelig er det deg, om du ikke går i fra meg da!) Men som sagt så har vi noen missforståelser, da han ikke prater så veldig godt norsk. Postet av anonym: 40f8af958a022098924f8e0278ad32bd Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. august 2011 Forfatter Del Skrevet 31. august 2011 Filler.. ble dobbelpost der! Flere som kan hjelpe meg her? Tærer virkelig på å være usikker... Legger hjertet på bordet mitt her.. TS Postet av anonym: 40f8af958a022098924f8e0278ad32bd Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) Hvis han virkelig hadde likt deg så ville han reist på ferie med deg. Det er vertfall det jeg mener. Endret 31. august 2011 av Scorpion88 1 Lenke til kommentar
Chondrin Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Saken er at han tidligere har vært en player, noe han ikke legger skjul på. Dette er ikke noe han er flau over heller. Det gjør at jeg ikke klarer å stole helt på om han er seriøs med meg, eller om jeg også bare er en i "rekken" hans. To ting du bør tenke på: Han har vært en player og en player vil stort sett alltid være en player, MEN han var ærlig med deg. Om noen hadde tenkt til å rane en bank hadde de neppe gått inn og sagt "jeg er tidligere bankraner" dagen før han faktisk hadde tenkt å rane banken. Kan ta det du anser som "varselstegn" først. Flørtheten kan jeg se er vanskelig å ha med å gjøre, men du må fortelle han at sånt ikke er greit. Mulig han er fra et land hvor flørtende kommentarer blir slengt over en lav sko? Om han er en player (som han sier) så antar jeg at han har dumpet en del jenter tidligere. Hvis ikke hadde han ikke vært en player. Å rote med en annen er (desverre?) veldig normalt når man er i "drivefasen". Klart du føler deg sjalu om du ikke har gjort det samme selv, men du bør dog ikke henge deg for mye opp i det før du iallefall har store grunner til mistanke om at han fortsatt gjør det. At han ikke spør dype spørsmål kan kanskje ha en sammenheng med at han ikke er heeelt stødig i norsk? Eventuelt at han forventer at DU skal si litt om deg selv uten å måtte føle å at han intervjuer deg. At han vil til syden med en kompis istedenfor å konstant være med deg bør ikke bety annet enn at man faktisk ønsker å ha tid for seg selv, selvom man er i et forhold. Skjønner at du blir sjalu pågrunn av at han tidligere var "player" Han sier han liker deg, vil være med deg ofte, respekterer deg og er stolt av deg. Høres det ut som noen som player deg? Med mindre han sender bilder av "den siste erobringen" hjem til vennene hans bør du anse deg som ganske heldig. Det virker som på meg at du har oppfattet visse faretruende atributter ved han og hans fortid som gjør deg skeptisk, og får en forankret følelse av at "noe er galt". Personlig tror jeg det er sjalusien din som spiller deg et puss, men det er vanskelig å si på bakgrunn av hva du har skrevet som er subjektivt vinklet. Det beste rådet jeg kan gi deg er å prøve. Player han deg så er det surt, men man kan ikke gå rundt å være mistenksom på alt og alle hele tiden. 1 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Hvis han virkelig hadde likt deg så ville han reist på ferie med deg. Det er vertfall det jeg mener. Det er ikke det det er snakk om da, han bare foretrekker å reise til syden med en kompis istedenfor med dama, og det forstår jeg veldig godt 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. september 2011 Forfatter Del Skrevet 2. september 2011 Tusen takk for alle svar! Spesielt til Lakuupiipuu Jeg var sammen med han i dag, og vi hadde det kjempe koselig sammen. Vi var ute å spiste sammen og han gjorde ting som viser at han virkelig bryr seg. (Bla. Passer på at jeg ikke fryser, spør meg og jeg er sulten eller tørst ofte, spør om å få leie meg i hånden ol.) Vi pratet litt lett om det å kunne stole på hverandre i dag. Vanligvis sier han bare at jeg kan det, og så prater vi ikke mer om det. (Eller så har han tidligere hatt en tendens til å begynne å le eller smile). Denne gangen virket han skikkelig seriøs. (Tok av seg solbrillene, så meg i øynene og sa: Du kan stole på meg) Jeg vet ikke hva det var, men følte det rimelig sterkt at han faktisk mente det. TS Postet av anonym: 40f8af958a022098924f8e0278ad32bd Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Nå er ikke jeg så veldig seriøs når det kommer til forhold selv, men syns nå det virker som han er ute etter et seriøst forhold. Hvem sender bilder til familien sin av en jente man bare "leker" med. At han ikke sender meldinger hele tiden osv er også helt normalt, folk er forskjellige, og ihvertfall utifra min erfaringer skal jenter prate i telefonen og sende meldinger 24/7. Rart man går lei! Lenke til kommentar
wil Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Hei. Ikke for å være kjipt eller noe nå, men hvis du ikke forstår han helt og han ikke snakker så godt Norsk, og iallefall ikke når du stoler 100% På han, så ville jeg ikke gått videre med det. Det er mulig han er seriøs, men hvis du uannsett ikke stoler 100% på han, så dropp det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå