Slushy Snøball Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Har fyllt 16, og har tatt Traffikalt Grunnkurs med Mørkekjøring. Har også øvelseskjørt en del med vanlig personlig. Vurderer å skaffe meg Scooter, men da lurer jeg på hvilke ting jeg er nødt til å gjennomføre før jeg har lappen. Er det noe kjøretimer, kurs o.l? og hvilke pris havner man på til slutt? Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) Mopedkurs: 5000,- på kjøreskolen nærmest meg. Sjekk med kjøreskolen din. EDIT: Så må du jo beregne + teoribok, teorieksamen og oppkjøring. Endret 31. august 2011 av jdmik Lenke til kommentar
mathos Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Er det ikke vanlig å ta mopedlappen via skolen? Vi måtte ta traffikkalt grunnkurs, mørkekjøring og selvsagt teorien selv, mens resten gjorden vi gratis gjennom skolen. Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Er det ikke vanlig å ta mopedlappen via skolen? Vi måtte ta traffikkalt grunnkurs, mørkekjøring og selvsagt teorien selv, mens resten gjorden vi gratis gjennom skolen. Det er ikke sånn lenger, i fjor var det siste året det var sånn.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå