xxzippo Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 har problemer med modeme/ruteren min. vær gang den er under belasting så reseter den seg selv... jeg vet hva problemet er, den blir så varm at du kan steke egg på den.. har pratet med telenor og di kan ikke gjøre noe for meg. har prøvd og ha en ekstern ruter for det trådløse nettverket, men den overopphetes enda. noen som har en løsning? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123 Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Du har vel ikke mulighet til å skaffe deg et modem og en router? Så slipper du kombinert modem/router... Og Zyxel'en er vel ikke plassert i nærheten av varmekilder / steder ved dårlig luft? Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Det here skjedde faktisk med min router også, fra telenor. Den restartet seg heletida, muligens pga varmen, fant aldri ut Det jeg gjorde var å ringe inn til Telenor. De sjekket ut problemet og så at routeren hadde restarta veldig mange ganger i det siste, og ho jeg snakka med skjønte at det var noe feil. Ho sa derfor at ho skulle sende en ny router. Vi fikk en ny router, og etter det har vi aldri hatt det samme problemet anbefaler deg å be de se på problemet, blant annet om den har restarta unormalt mange ganger i det siste osv. Vår hadde vell 300 restart minst på 1-2 mnder. Lenke til kommentar
Sprokket Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Laster du ned mye, så kan det ofte hjelpe å sette ned antall connections torrentprogrammet kan ha per torrents, dette gjør at routeren får litt mindre å arbeide med ;)Eventuelt ring å spør om en bedre en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå