ChrML Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Gikk inn på profilen min på MSN her om dagen. Fikk jo sjokk når den faktisk viser vennene mine og alle vennene jeg har lagt til for alle, hadde alltid regna med at de jeg har på MSN og legger til på MSN var noe bare jeg kunne se. Hvordan kan jeg deaktivere nettprofilen min og bare bruke MSN adressa for at folk skal kunne legge meg til som i gamle dager? Uten noen som helst nettprofil som verken mine venner eller andre får tilgang til. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 du må redigere innstillingene på msn / hotmail mailen / profilen din sånn at ingenting skal vises, merket dette selv for endel år tilbake, deaktiverte visning rimelig raskt. Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 31. august 2011 Forfatter Del Skrevet 31. august 2011 Kunne endre på det inne på 'Your updates' på Options inne på Live siden, takk! "Microsoft bidrar til å verne dine personopplysninger". Yeah, right, ved å dele alle vennene og venneforespørslene mine med alle uten å si noe om det (for en som aldri bruker Live siden) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå