Trond Stordal Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Snart faller løvet... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Dette synes jeg er fint bilde, flotte høst farger og god dybde Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Syns fargene ble bra likevel, jeg. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Dette ble veldig bra i mine øyne, fargene er flotte og kompet likeså. Imonerende skue i storformatet. Rondane? Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 her er høsten kommet ja, virkelig flotte farger. og fin bakgrunn med fjellene. Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 1. september 2011 Forfatter Del Skrevet 1. september 2011 Dette synes jeg er fint bilde, flotte høst farger og god dybde Takk, Kjell Arne, hyggelig at du likte det... Syns fargene ble bra likevel, jeg. Takk skal du ha, Erik. Dette ble veldig bra i mine øyne, fargene er flotte og kompet likeså. Imonerende skue i storformatet. Rondane? Takk for kommentaren, det er i Rondane, ja, ved Dørålseter. her er høsten kommet ja, virkelig flotte farger. og fin bakgrunn med fjellene. Takk for hyggelig kommentar... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg