Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

rusa hele tia

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

hei,

midten av 20åra nå,bor hjemme. røyker hasj og har vært rusa så i si hele døgnet mer enn halve livet mitt nå,siden barneskolen. kom såvidt gjennom ungdomsskolen i konstant rus, droppa ut av vgs og dro for å røyke isteden,hver dag. litt strev å komme bort fra det og stoppe og alt.. alle rundt her driver med det osv., er på en måte blitt en livsstil og del av mange deler av livet.. vanskelig... ingen andre vi kjenner som røyker så mye,har røyka siden barneskolen,hver dag..litt andre ting innimellom. mulig sosial angst og andre ting, usikker..går sjelden ut,ofte måneder mellom hver gang jeg går ut eller i det hele tatt ser dagslys (andre som ordner for meg,jeg snylter på andre(parasitt^^), litt inn i kriminalitet på nettet (svindel,spam,hacking, lett programmering/koding o.l. som kan tjene endel på-bare jeg gidder (sjeldent))). veldig svak fysisk,fort sliten, trøtt fra jeg våkner, litt redd for å prøve komme ut og skaffe jobb pga. sånne ting også.. ting ser ikke så bra ut..alt bare gått nedover,bare legger tilbake ødeleggelse og smerte i mine fotspor... eneste som holder meg igjen er jeg vil ikke såre familie og sånt for mye. eneste jg har kontakt med er narko-folk, bare folk jeg egentlig hater (ikke snille).

tenkt i mange MANGE år nå på å slutte og starte et nytt liv og alt, det blir visst bare med tanken, mangler motivasjon tror jeg.. noe ecstasy-lignende piller jeg har tatt i det siste har hjulpet meg litt (tror jeg) og holdt på å få meg litt i gang, det er nesten som medisin for meg faktisk til å føle meg vel,opplagt energifull og faktisk aktivt oppsøke sosial kontakt:)

vanskelig å se for seg endring... hah:\ tror jeg nesten må flytte langt avgårde ellerno.. bare at jeg eier 0 så får ikke starta, hm:| ikke lyst til å ta kontakt med offentlige heller,vil ikke at de rundt meg skal vite alt dette og bli innblanda og sånn.. vil isåfall gjøre det for meg selv, så ser for meg at jeg må ihvertfall ha liten jobb en stund først..

vet ikke.....

mulig jeg angrer på denne posten senere,rusa på litt av hvert nå men.. kanskje noen som har noen nyttige ord,tips el.?

:(

:)?

Postet av anonym: 369abee290d1ef9f441631058a04d30a

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kanskje noen som har noen nyttige ord,tips el.?

Har ein del eg kunne tenkja meg å seia deg ja. Nyttig for deg slik eg sjølv vurderer, men kan jo ikkje lova at du vil sjå på same måten, sidan eg ikkje kjenner deg. Vil likevel ikkje seia dette ein stad kor kven som helst kan lesa, og kan ikkje seia via ein PM når eg ikkje har eit nick eg kan senda den PM-en til. YNSKJER du å høyra meir, så send meg ein PM. Du har mitt nick og difor høve til å gjera det, om du sjølv vil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...