InnFjording Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Noken andre som har den følelsen at dette kabinettet var designa av blinde skimpanser på lsd med tusj mellom tærne? 2 Lenke til kommentar
big_glasses Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Bare jeg som tenkte på Portal? Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Har dette kabinettet selv , jeg tok svart - Tar seg mye penere ut. Designet bryter opp den ellers kjedelige og stygge formen kabinetter gjerne har. Dette er et kabinettet for dem som har litt stil Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Foretrekker Antec sine P18X-serier fordi de har separerte luftkanaler for PSU og hardisker, og resten av boksen. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Endelig et kabinett som er litt nerdete, men ikke bare harry! Lenke til kommentar
eXa Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Foretrekker Antec sine P18X-serier fordi de har separerte luftkanaler for PSU og hardisker, og resten av boksen. Men ikke helt optimal kjøleløsning. Fractal design har løst dør/front luft inntak bedre. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Bare jeg som tenkte på Portal? Det første jeg tenkte på, faktisk. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Endelig et kabinett som er litt nerdete, men ikke bare harry! Endelig? Dette kabinettet har vært ute i over et år... Lenke til kommentar
big_glasses Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Bare jeg som tenkte på Portal? Det første jeg tenkte på, faktisk. Smart guys think alike Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Bare jeg som tenkte på Portal? Det første jeg tenkte på, faktisk. Smart guys think alike Virkelig? Phantom er fylt med diagonale linjer og utstikkende biter, portal har masse horisontale/vertikale linjer og ovale former. Om det minner om noe, så er det heller stormtropper. Eller kanskje enkelte Lamborghinier om du strekker fantasien noe. Eneste likeheten med Portal er hvitfargen, som bare en tredjedel av kabinettene har. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Noe som er litt tåpelig når dems egen 200mm vifte er 30mm. Hvorfor kunne dem ikke bare konstruert kabinettet 1cm breiere istede, så hadde man slipt problemet med tårn kjølere og dør vifta. Ja det er litt merkelig, det er mulig D14 ikke fantes når Phantom kom? har ikke sjekket det opp. D14 er jo massiv! Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Noe som er litt tåpelig når dems egen 200mm vifte er 30mm. Hvorfor kunne dem ikke bare konstruert kabinettet 1cm breiere istede, så hadde man slipt problemet med tårn kjølere og dør vifta. Ja det er litt merkelig, det er mulig D14 ikke fantes når Phantom kom? har ikke sjekket det opp. D14 er jo massiv! D14 kom ut nesten eit år før NZXT Phantom. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Ville ikke byttet ut denne. Lenke til kommentar
thom6800 Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Flott at kabinettet vart testa til slutt =) Sente brev til HW og sa at dei måtte teste det så fort som mulig. Og det gjorde dei =) Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Jeg har litt delte meninger angående utseende. Det minner meg litt om star-trek, men igjen var det ikke så pent,,litt for mye unødvendige former, for lite stilrent. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Noe som er litt tåpelig når dems egen 200mm vifte er 30mm. Hvorfor kunne dem ikke bare konstruert kabinettet 1cm breiere istede, så hadde man slipt problemet med tårn kjølere og dør vifta. Ja det er litt merkelig, det er mulig D14 ikke fantes når Phantom kom? har ikke sjekket det opp. D14 er jo massiv! Jeg tenker på de fleste tårnkjølere generelt, siden de fleste er ca 160mm høye. 1 Lenke til kommentar
xxzippo Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 har dette kabinette selv, velig bra kabinett. bra kjøling pluss ganskje stilegående med store vifter + det er velig god plass i det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Foretrekker Antec sine P18X-serier fordi de har separerte luftkanaler for PSU og hardisker, og resten av boksen. Men ikke helt optimal kjøleløsning. Fractal design har løst dør/front luft inntak bedre. Ingenting er optimalt. Dette er Optimalt nok. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Det var en merkelig påstand. Når Fractal sitt XL kabinett som har samme layout som P18x men kjøler bedre, hvordan kan det være "optimalt nok" da? Nei du, det er en grunn til at så mange modifiserer P18X kabinettene for å fikse på kjølingen. De samme problemene har ikke XL kabinettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå