Gå til innhold

clas ohlson laptop-sekk, 249kr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kan ikke uttale deg om produktet før du har prøvd det. Ofte er det slik at pris ikke henger sammen med kvalitet (hender selvfølgelig at det gjør det også)

Pris har desverre en del å si på kvaliteten på mange produkter! Man får det man betaler for. Men Clas Ohlson er jo en genial butikk for flere ting, for all del :)

Lenke til kommentar
Du kan ikke uttale deg om produktet før du har prøvd det. Ofte er det slik at pris ikke henger sammen med kvalitet (hender selvfølgelig at det gjør det også)

Jeg har faktisk prøvd den, for noen måner siden var jeg selv på utkjikk etter pc sekk. men bestemt meg for å kjøpe en dyrer sekk, med vesentlig høyere kvalitet.

Lenke til kommentar

Det finnes noen tester av bærvesker her på barbara.no, men de er kanskje litt vanskelige å finne. Her er en link til den gamle barbara siden(?) med test av vesker. I hvertfall et annet design her, og som du ser så er det datert fra 2002. En annen ting du kan gjøre er å gå helt nederst på hovedsiden og trykke på 'Nyhetsarkivet", da får du en oversikt over alle månedene, så kan du derfra da velge en måned og se hvilke tester og artikler som er blitt skrevet. Tungvint? Ja. Kanskje barbara.no kunne ha forbedret navigasjonssystemet for sidene sine? :wink:

Her er linker til to vesker som barbara har testet i år:

Umates Medio Plus

Targus Trademark Notepac

Du finner forøvrig massevis av vesker på de fleste nettbutikker. Når det gjelder kvalitet på veskene, så vet jeg ikke om Clas Ohlson og Biltema holder mål. Men dette vil jo i allefall være veldig billige (?) alternativer. "Billig" er uansett et relativt begrep. Men jeg tror nok du må ut med minst 500,- for å få en brukbar veske.

:smile:

Lenke til kommentar

Har sett noen greie sekker og vesker på Binders. Dette er vesker som absolutt holder mål både mht kvalitet og pris. Husk at du uansett har 2 års reklamasjonsrett i Norge , så skjer det noe med veska kan den alltids byttes.

Dyre vesker holder ikke alltid mål !!!!!!

Jeg kjøpte en sekk fra Umates etter test her.

Denne er dobbelt så tung som selve notebooken og ser ut som den er designet i Hviterussland på 40-tallet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...