Kjetil Øyen Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Rådyr i hagen Bildet er fjernet. Beskrivelse: Fikk besøk av disse 2 i kveld, tatt gjennom stuevinduet. Takk for tilbakemeldinger på mitt forrige bilde.... Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Så nydelig høstbilde:) Fikk skikkelig høstfølelse nå og så vakre de er:) Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Varme og fine farger og fint lys i dette bildet av geit og kalv. Det bærer litt preg av å tatt gjennom vinduet med vinkelen ovenfra og ned,men om det er det glasset som er årsak til det litt softe preget så ser jeg på det som en positiv bivirkning i dette tilfellet. Det som trekker litt ned for min del er mangel av refleks og liv i øynene, det kommer av at lyset kommer fra en retning hvor det ikke treffer øynene. Tips vil være å ta hensyn til det under opptak, foreksempel ville refleksen vært der om bildet ble tatt når geita hadde hodet rett i mot deg. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 heldig er du som har desse i hagen :=) dier kalven moren? Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Ikke hverdagskost å få besøk av disse vakre dyra i hagen, så det gjelder å "knipse" når man har muligheten. Synes du har kommet veldig bra ut av det, vinduet til tråss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg