trondgtrond Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Hei, lurer på om det er noen som vet om det kommer noen GTX 590ti i det hele tatt? Da GTX 590 kom ut syntes jeg å høre at GTX 590ti ville komme om ikke så lenge, men har jo ikke kommet enda så vidt jeg vet... Kan noen bekrefte at det kommer etter hvert, eller har jeg bare hørt feil? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Det skulle liksom komme på PAX 2011 (mars) men jeg tror dette er en modell som har fallt gjennom og kanskje ikke endte opp med å bli skikkelig lansert - for jeg har ikke hørt noe mer om denne senere, og nå er vi jo lang langt forbi mars. Det er litt samme som med GTX 595 (usikkert på om det evt. er samme kortet under annet navn) som også forsvannt helt av radaren på tross av at det ble vist på messer og slikt i begynnelsen av året. Nå kommer jo neste genrasjon av kort en gang i Q1 2012 så det er mulig de har bestemt seg for å ikke lansere noe mer frem til da - eller så kan det være at de bare venter med å gi den ut på markedet til AMD kommer med sin neste generasjon (litt tidligere enn Nvidia, før nyåret) for å prøve å ikke falle helt bak i mellomtiden. Jeg tror ikke det er nok håndfast info om denne modellen ihvertfall til at du skal ta det for gitt at den kommer ut i det hele tatt. Trenger du et nytt kort så enten kjøp et av de som er tilgjengelig nå - eller vent til Q4 2011 eller Q1 2012 for den nye generasjonen av kort basert på ny lavere nm produksjonsteknikk. -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå