Thrinduil Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Kjøpte en ny pc for litt siden, og skulle begynne å spille Empire - Total War igjen. Men så har jeg litt problemer når jeg kommer til det første "bildet" som kommer opp etter å ha launchet spillet. Spillet henger seg opp og jeg kan ikke gjøre en eneste ting på pcen, og må restarte maskinen for å kunne bruke den igjen. Har en Packard Bell Easynote 15.6" bærbar PC TK85-GN-989N med følgende; 6GB DDR3 Memory Intel Celeron Dual Core 4600 Intel HD Graphics 2,00 GHz 6144 Ram Vet ikke om det er en eller annen feil som er med steam/Empire Total War eller om PCen rett og slett ikke takler spillet. Men det som er hakket merkelig hvis det er pcen som er feilen, så hadde jeg en 4 år gammel Dell Latitude D531 som klarte å kjøre spillet noenlunde i nesten 1 time før det begynte å hakke litt. Setter pris på all hjelp jeg kan få!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Ser ikke ut som om den pcen skal klare å kjøre Empire - Total war. Men skjekk selv på http://www.systemrequirementslab.com/cyri/ Lenke til kommentar
Gayatri-mantra Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Okey. Takk =) Var bare CPU speed som ikke matchet. Er det noe som er vanskelig å oppgradere? Og er det verdt pengene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå