Gå til innhold

internettet dropper ut (mister nett 3 - 4 ganger i timen)

Anbefalte innlegg

hallo

Jeg har et fiber nett hjemme, og jeg bruker en NETGEAR WNDA3100v2 til å motta signal til pcen min.

Nesten hver time opplever jeg at internettet dropper ut. Dette skjer ikke på noen andre datamaskiner i huset, kun min. Dette for meg til å tenke at det er noe feil med adapteren.

Noen som har noen idè om hva som kan være feilen?

veldig irriterende når jeg gamer spill som cod, wow etc.

vi har en 250 mbps linje fra telenor

Endret av AwsmPineapple
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

ser ikke ut som om det er noe problem med det. (i loggen)

Driveren som fulgte med NETGEAR WNDA3100v2 sier at den mister signalet. (den må koble til på nytt (står ikke i logg))

Selve pcen er ganske ny 13.06.2011 ble den aktivert. Bygde pcen selv, og kjøpte deretter NETGEAR WNDA3100v2 for å kunne koble til ruteren vår.

Den fungerte bra i starten, men etterhvert la jeg merke til at den hoppet ut. (mistet signalet, og mottok det igjen)

Lenke til kommentar

Nei det var ikke det jeg mente. Last ned inSSIDer og søk etter trådløse nett. Sett så din router til å sende på den kanalen det er færrest nett på. Flere nett på samme kanal kan gi deg slike feil du sliter med. Men siden det er et N nett som strengt tatt ikke er veldig utbredt ennå så er det ikke sikkert at det er dette, men sjekk det uansett.

Lenke til kommentar

nå er det så vanskelig å ha med å gjøre. (akkurat nå)

kommer til å slå av pcen og la den stå til imorgen. (inkuldert ruter)

har 860 kbps tilgjengelig av 253 mbps.

kommer ikke til å skrive noe mer her før imorgen.

er ikke sikker jeg tør å gjøre noe drastisk som å endre nettet. (har ikke vært borti dette før)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...