Gå til innhold

kamera til 4000-5000kr?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du må nok selv finne ut hva du skal bruke kameraet til og om størrelse har noe betydning.

Ellers det utrolig mange bra kameraer å velge mellom. Pris er med andre og ikke nok.

Tipper forslagene ovenfor ikke er annet forslag på kameraer de selv har blitt "lurt" til å kjøpe. Sikkert greie nok..... Om enn kanskje ikke de beste til ditt bruk?? :wink:

Lenke til kommentar
ska kjøpe mæ et dgitalkamera..men kosn? nån tips? :)

Canon G2 får du for ca.4600,-.

Der har du et kamera som du kan "vokse" med, da det har

muligheter til manuelle innstillinger i tillegg til forhåndsprogrammerte

innstillinger. Man har selvfølgelig muligheten til å ta bilder på

autoinnstilling "pek og knips" også.

G2 er nok litt stort i forhold til mange av kompaktkameraene,

men med ekstern blitz-sko og muligheten til å bruke ekstra linser

på det er det et kjempekjøp :p

(om man ikke skal ha et kamera som går i bukselomma da........)

http://www.pbase.com/frode

Lenke til kommentar
hehe, ja.. la oss.

det er forøvrig litt fjollete å forandre innleggene dine, når :

1. det står under at du har forandret på dem

2. jeg har sitert det du skrev før.

Jeg synes diskusjonen ble for teit og ikke minst barnslig. Så også at du har "tatt" av i tidligere diskusjoner, og antok at dette kunne pågått i det uendelige. Du kommer sikkert til å svare på dette også, kjenner jeg deg rett.

1. Ja, fint at det er dokumentert

2. Sitatene blir jo stående, så det er greit

Ellers... til saken. Hp850 er sikkert greit nok, om man har bruk for kraftig zoom. Hvis ikke kan kanskje canon A70 (3,3 mpxl) også være et rimelig alternativ. Har sett at det er mange som er fornøyd med det kameraet her i forumet. Kameraet har også mange manuelle muligheter, men som sagt ikke noe spesielt kraftig zoom.

Lenke til kommentar

Kan ikke den useriøse psilocybe melde seg ut av disse diskusjonene. Han er ikke smart, selv om han tror det selv. Ref. mottotet hans. Hvem ville vel hatt et sånt motto? Kun en som bedriver fotografering av tatoeringer med et elendig hp850 !!

må dessuten også legge til at noen ord og utrykk stammer fra den kristne religionen og har dermed ikke NOE med dagens verden å gjøre.

også legger jeg til helt til slutt en anbefaling til leetah, kjøp canon digital ixus v3 eller 4 eller hva det nå er som er den siste, bedre cam finns ikke.

ingen som ser forskjell uansett(så fremst det ikke er hp850)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...