leetah Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 ska kjøpe mæ et dgitalkamera..men kosn? nån tips? Lenke til kommentar
Paddington Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Hvis kompakt: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...14&GrpID=1&s=pl Lenke til kommentar
psl86 Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 IXUS 400 gir veldig mange røde øyne... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 hvis superduperbra med 8x zoom : hp photosmart 850 Lenke til kommentar
terjed Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Du må nok selv finne ut hva du skal bruke kameraet til og om størrelse har noe betydning. Ellers det utrolig mange bra kameraer å velge mellom. Pris er med andre og ikke nok. Tipper forslagene ovenfor ikke er annet forslag på kameraer de selv har blitt "lurt" til å kjøpe. Sikkert greie nok..... Om enn kanskje ikke de beste til ditt bruk?? :wink: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Tipper forslagene ovenfor ikke er annet forslag på kameraer de selv har blitt "lurt" til å kjøpe. Sikkert greie nok..... Om enn kanskje ikke de beste til ditt bruk?? :wink: vet du hva "hans bruk" er, da? Lenke til kommentar
Åkken Bom Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 ska kjøpe mæ et dgitalkamera..men kosn? nån tips? Canon G2 får du for ca.4600,-. Der har du et kamera som du kan "vokse" med, da det har muligheter til manuelle innstillinger i tillegg til forhåndsprogrammerte innstillinger. Man har selvfølgelig muligheten til å ta bilder på autoinnstilling "pek og knips" også. G2 er nok litt stort i forhold til mange av kompaktkameraene, men med ekstern blitz-sko og muligheten til å bruke ekstra linser på det er det et kjempekjøp (om man ikke skal ha et kamera som går i bukselomma da........) http://www.pbase.com/frode Lenke til kommentar
terjed Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Nei, psilocybe. Vet du? Pleier bare spørre om det jeg ikke vet ! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Du så kanskje ikke spørsmålstegnene bak "...til ditt bruk?" ? Sammen med teksten ovenfor burde man lett kunne se at jeg ikke vet bruken hans. enda lettere hadde det vært hvis du skrev "vi vet ikke hva du skal bruke kameraet til, vennligst si ifra om dette, så kan vi anbefale noe". du vet, effektiv kommunisering. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Tror alle andre skjønte hva jeg mente. Det du kanskje ikke likte var at jeg stilte et underforstått spørsmålstegn ved anbefalingene som var gitt (inklusive ditt)? ja, gisp. jeg bryr meg voldsomt om hva en vilt fremmed person mener om kameraet mitt. sukk.. unger. Lenke til kommentar
terjed Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 La oss holde oss til temaet i forumet !!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 hehe, ja.. la oss. det er forøvrig litt fjollete å forandre innleggene dine, når : 1. det står under at du har forandret på dem 2. jeg har sitert det du skrev før. Lenke til kommentar
vanedyret Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Vurderer å kjøpe meg kamera selv. For mitt bruk vurderer jeg en HP Photosmart 850. Bedre pris en Komplett får du her. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Vurderer å kjøpe meg kamera selv. For mitt bruk vurderer jeg en HP Photosmart 850. Bedre pris en Komplett får du her. ja, sjekket prisene på komplett i dag, og kameraet har gått opp omtrent 800kr siden jeg kjøpte det (betalte 4700,- med frakt og 128mb minnekort). forøvrig et knakende bra kamera. Lenke til kommentar
terjed Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 hehe, ja.. la oss. det er forøvrig litt fjollete å forandre innleggene dine, når : 1. det står under at du har forandret på dem 2. jeg har sitert det du skrev før. Jeg synes diskusjonen ble for teit og ikke minst barnslig. Så også at du har "tatt" av i tidligere diskusjoner, og antok at dette kunne pågått i det uendelige. Du kommer sikkert til å svare på dette også, kjenner jeg deg rett. 1. Ja, fint at det er dokumentert 2. Sitatene blir jo stående, så det er greit Ellers... til saken. Hp850 er sikkert greit nok, om man har bruk for kraftig zoom. Hvis ikke kan kanskje canon A70 (3,3 mpxl) også være et rimelig alternativ. Har sett at det er mange som er fornøyd med det kameraet her i forumet. Kameraet har også mange manuelle muligheter, men som sagt ikke noe spesielt kraftig zoom. Lenke til kommentar
terjed Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Ellers holder jeg en knapp på V1 som det beste kompakte, selv om det er utenfor din prisklasse med en 1000-lapp Lenke til kommentar
fotografen2003 Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Ville ventet litt hvis jeg skulle investere. Det kommer mange nye kameraer denne høsten, og da vil antagelig eksisterende modeller gå ned i pris. Et av de spennende nyhetene er Fuji S7000. Ikke så verst pris heller (kanskje rundt 5000,-kr) Lenke til kommentar
das grosse teufel Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Kan ikke den useriøse psilocybe melde seg ut av disse diskusjonene. Han er ikke smart, selv om han tror det selv. Ref. mottotet hans. Hvem ville vel hatt et sånt motto? Kun en som bedriver fotografering av tatoeringer med et elendig hp850 !! må dessuten også legge til at noen ord og utrykk stammer fra den kristne religionen og har dermed ikke NOE med dagens verden å gjøre. også legger jeg til helt til slutt en anbefaling til leetah, kjøp canon digital ixus v3 eller 4 eller hva det nå er som er den siste, bedre cam finns ikke. ingen som ser forskjell uansett(så fremst det ikke er hp850) Lenke til kommentar
Manskow Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Nå må det være flere dager siden jeg har anbefalt Olympus C-750, med 10x zoom, så da er det på tide, siden diskusjonen var i ferd med å lette fra bakken. HP's 8x zoom synes jeg har et digert og klumpete objektiv i forhold. -Trond Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå