Papirpose Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Dere har fått med svært mange her. Jeg kan forsåvidt huske et par til, som iallfall jeg likte. - Captain Comic - Indiana Jones and the Fate of Atlantis (glimrende click&point adventure) - Slicks'n'Slide Lenke til kommentar
RHauk Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Ingen som har nevnt de to beste: - Jump Man - Golden Axe Klassikere. Lenke til kommentar
dalan Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Føyer meg inn i rekken her, noen er sikkert nevnt før men: Monkey Island serien Day Of The Tentacle Sam & Max: Hit The Road Speedball 2 !! Broken Sword 1 & 2 Zelda III: A link to the past (SNES) Chrono Trigger (SNES) Secret Of Mana spillene (SNES) Illusion of Gaia (SNES) +++ jeg digger gamle spill, hvorfor kjøpe nye?! Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Forige gang jeg svarte på en sånn trå glemte jeg et dritt bra spill, kom på at jeg hadde spillte det når jeg så bilder av det nye de lager. Prince of Persia en venn av meg hadde mac, vi spillte det dagen lang og litt til. Husker det fortsatt ikke sjekk ut http://www.schwortschik.de/prince/ Lenke til kommentar
superdigg Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Ah gamle dager ja. Noen definitive favoritter: -The last Ninja -Spy vs Spy -Great Giana Sisters -Spy Hunter Så utrolig kjipt at C64'n min er totalt bøgga. Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Last Ninja jah DET var også et sånnt HERLIG spill, brukte en god del av barndommen med... Og GGS var jo C64 sitt svar på Mario, så gikk endel i det også gitt... Husker ærlig talt ganske få av spillene til C64, men IK+ var jo bare über Det og et som het Creatures. brukte 15 min for at kasetten skulle starte spillet :wink: og 5 min mellmo vært bett... HELT rått Lenke til kommentar
RHauk Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Stemmer ja... Giana Sisters, Spy vs Spy og IK+ var helt geniale de ja. Kanskje snart på tide å dra opp den gode gamle C64'en igjen. Giana Sisters ler av super mario ihvertfall. Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Last Ninja! C64, gode gamle dager =) Men det som faktisk fikk meg hekta på spill for all fremtid var nok Quest spilla fra Sierra, Kings Quest 1 spesielt, på en x86 16Mhz PC til godt over 35 lapper, heh. I svart/hvitt selvfølgelig. Eller 1942 på en arkade i den lokale kiosken =) Cheers, Ellusion Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Stemmer ja... Giana Sisters, Spy vs Spy og IK+ var helt geniale de ja. Kanskje snart på tide å dra opp den gode gamle C64'en igjen. Giana Sisters ler av super mario ihvertfall. Great Giana Sisters EIER Super Mario :wink: Ruler værst! Må finne meg en brukbar C64 emulator tror jeg.. Har bare en elendig DOS-basert sak som ikke virker noe særlig. Men å runne Bubble Bubble gikk fint :wink: alle 100 brettne! HeHe.. Lenke til kommentar
Erad Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Sier bare en ting jeg: http://www.planetemu.net/ men det er best du kan fransk Er egentlig ikke vanskelig å finne fram der uansett, og ja, det må gå 5 min mellom hver nedlastning av en eller anna grunn.. kommer en slik timer opp når du trykker på en ny fil før det har gått 5 min. Der har dem den mest komplette amiga emulator sida (etter at pe2000.net gikk offline) som er på nettet Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 zelda link to the past mario3 doom snake ducktales commander keen Lenke til kommentar
Ed_Solheim Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 'Er jo bare nymotens saker dere snakker om jo! Hvem kan vel glemme klassikere som: - Mission Impossible - Kickstart! - Pole Posistion 1 og 2 - Boulderdash I til VIII (eller var det XV?) - Summer og Winter Games - Great Giana Sisters - Exploding Fist! - International Karate - Commandos - Jumpman - Monty on the Run! - Grand Prix - Fight Simulator 1 - Out Run - Bombjack - Paperboy - California Games - 1943 - Arkanoid - Green Beret - Zaxxon - Shoot 'em Up Construction Kit - Silent Service - Blue Max - Skate or Die - Rampage - Leaderboard Golf II - Ballblazer - Little Computer People! - Barabarian I og II - Beachhead - Airborne Ranger - Spy Hunter! Ooooohhhh - hvilke minner Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Syndicate var slett ikke ille, og Speedball II; var jo mange fler, men hukommelsen er ikke den beste : Lenke til kommentar
Wepz Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 -Dune og Dune 2 -WarCraft 1 -Rise of Triad -Wolfenstein 3d -Shadow Warrior -Pizza Tycoon -Jones in the fast lane -UFO -Duke Nukem og Duke Nukem 3d -Death Rally -Offroad -Test Drive 3d -Stunts -Prince of Persia -Loom -Prisoner of Ice -Raptor -Micro Machines -Simon the Sorceres Kunne sikkert nevnt flere gamle klassikere, men kommer ikke på flere i farten. Pluss at en god del alerede er nevnt. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Wings of Fury DOTT Sam & Max Full Throttle Police Quest 1 Space Quest Super Mario Bros California Games osv osv osv Lenke til kommentar
koffern Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 det eneste spiller jeg kommer på som er en "god gammel klassiker"(som ikke er nevt) er Captein Comic.... det har kanskje noe med at jeg ikke er så gammel, men ski or die og prince of persia er gode de oxo Koffern Lenke til kommentar
RHauk Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 - Kickstart! - California Games - Arkanoid - Zaxxon - Rampage Herregud... Minnene kommer tilbake. Dette er kvalitets spill. Spesielt Kickstart!. Mener å huske jeg var monster god i det. Når vi kommer over på pc-era'en, så er jo Stunts helt fantastisk også. Mye flotte minner ja. Lenke til kommentar
aiuL Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Husker Wings of Fury jeg.... Så utrolig morro det var..... Ellers spilte jeg time ut og time inn med: - Winter Games - Summer Games - CM 93/94 - Ducktales - Worms United - Lemmings - Et golfspill jeg ikke aner hva hette - Det bilspillet med mange forskjellige dyr i gokarter - Pinball Fantasy(?) - og mange flere Det var tider..... Men det er morro nå og :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå