AnonymDiskusjon Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Ho skulle kjøre meg på trening, jeg smørte meg en brødskive før trening da jeg fikk da vite at jeg enten måtte ta buss hjem eller vente over en time på å bli henta. Jeg sa at det ikke var noe jeg orket nå. (Vært på skolen i åtte timer, to prøver, pluss lekser) Ho sa ett eller annet før ho forsvant ut i bilen. (Ho skulle også på et møte) Ringte meg fra bilen et minutt senere. og jeg rakk bare å si "ja" før ho sa noe om at jeg måtte komme, og ho la på før jeg fikk sagt noe. Naturen kalte og jeg satt meg inn på do, etter to minutter ringer det igjen, og jeg gjentar det jeg sa på kjøkkenet, hørte ho rope noe før ho smalt igjen mobilen og styrtet mot inngangsdøra. Rev den opp, begynte å skrike som et helsikke, brølte at jeg skulle få på den jævla døra. Ho sto og hamra på døra og sa det samme om igjen i femten-tjue sekunder. Før ho sa noe jeg ikke helt forstod og satt seg ned og gråt som bare det. Eller ho ulte kanskje. Tok vel tre minutter før ho begynte å snakke. Spurte meg om hvorfor, gjentok det ho sa, sa at vi måtte dra, og at bilen stod ute ulåst.Jeg sa at jeg ikke klarte det nå når ho holdt på sånn. Sa noe om at ho var redd og at det føltes som om ho holdt på å tippe over. Fikk overtalt ho til å dra på det møtet uten å kjøre meg, og ho dro sin vei. Jeg var verken frekk i tonen eller noe i den duren, eller noe som jeg kunne tenkt meg kunne utløst noe slikt. Postet av anonym: fa23ecd859976cae98a667a6e41a30da Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Kanskje hun er utbrent? Det skjer og det kan skje hvem som helst. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. august 2011 Forfatter Del Skrevet 31. august 2011 Utbrent? Hvordan da tenker du? -K Postet av anonym: fa23ecd859976cae98a667a6e41a30da Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Høres ut som om hun er utslitt, og kanskje det kan ha noe med at folk krever så mye av henne? Skjønner ikke hvordan du kan være så ''kald'' ovenfor din mor som tydeligvis hadde ett lite sammenbrudd? Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Utbrent? Hvordan da tenker du? -K Postet av anonym: fa23ecd859976cae98a667a6e41a30da Utbrent betyr at en knekker sammen plutselig. Du får plutselig bare nok av alt, og trengeer en pause i 2-3 uker. Kan skje hvem som helst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå