appelsinbrus Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) Spiller Rock Band med brodern her, men når vi kommer dit i sanger der man får dælje løs på trommene som man vil (er det free roam det kalles?) så blir lyden på trommene annerledes (høres ut som de gjør om man slår på trommene før sangen begynner), og trommene blir tregere; når jeg skal treffe riktig farge under vanlig spilling, treffer jeg jo og alt er innstilt slik det skal være, men dette er tydeligvis ikke tilfellet når man spiller fritt. Er som om det er forsinkelse i noen deler av et sekund, men så fort man må spille etter "notene" igjen er alt som det skal være. Bare for å understreke det - det er ikke feil kalibrert, for alt funker som det skal under vanlig spilling. Håper folket skjønte forklaringa mi. Noen peiling på hva problemet kan være? Endret 31. august 2011 av appelsinbrus Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Håper folket skjønte forklaringa mi. Noen peiling på hva problemet kan være? Problemet er at trommene rett og slett er litt trege. Grunnen er jeg ikke sikker på, men det er ikke noe galt med settet ditt. De er bare slik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå